Toon posts:

Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraag 1#

Heb een probleem met de herkenning van mijn monitor onder Linux.
Ik krijg hem maar niet onder de goede resolutie brandende, de lettertypen zijn heel korrelig evenals de menu's en de rest,weet iemand misschien een config-filetje waarin ik handmatig de waarden kan ingeven?

Vraag2#

Ik heb ooit eens gelezen dat er een bestandje bestaat waarin je kunt zien of je HDD goed staat ingesteld (UDMA)
32 bit, enz,enz.

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:15:
Vraag 1#

Heb een probleem met de herkenning van mijn monitor onder Linux.
Ik krijg hem maar niet onder de goede resolutie brandende, de lettertypen zijn heel korrelig evenals de menu's en de rest,weet iemand misschien een config-filetje waarin ik handmatig de waarden kan ingeven?

Vraag2#

Ik heb ooit eens gelezen dat er een bestandje bestaat waarin je kunt zien of je HDD goed staat ingesteld (UDMA)
32 bit, enz,enz.
Is ook makkelijk met de search te vinden, maar goed, ik zal het modje dat deze komt sluiten een plezier doen, hij kan nu zijn standaard-sluitmessage gebruiken ipv eerst het antwoord nog geven ;)

1) ja, /etc/X11/XF86Config(-4), maar probeer anders eens xf86config (of als je Xfree86 4.4.0 RC1 gebruikt: X -config)
2) mmm, bestandje niet echt (misschien ergens in proc), maar hdparm /dev/hda geeft je wel die info die je wilt weten.

[ Voor 8% gewijzigd door smokalot op 30-01-2004 21:23 ]

It sounds like it could be either bad hardware or software

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 12:27
smokalot schreef op 30 januari 2004 @ 21:20:
[...]

Is ook makkelijk met de search te vinden, maar goed, ik zal het modje dat deze komt sluiten een plezier doen, hij kan nu zijn standaard-sluitmessage gebruiken ipv eerst het antwoord nog geven ;)

1) ja, /etc/X11/XF86Config(-4), maar probeer anders eens xf86config (of als je Xfree86 4.4.0 RC1 gebruikt: X -config)
2) mmm, bestandje niet echt (misschien ergens in proc), maar hdparm /dev/hda geeft je wel die info die je wilt weten.
Liev zijn voor elkaar O+

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens de stickies bovenin dit subforum, te weten de FAQ en de Policy, verwachten we het een en ander voor je hier een topic opent. Zo te zien voldoe je niet helemaal aan de in de policy gestelde voorwaarden, bijvoorbeeld eigen inbreng, dingen proberen en een goede topictitel. Daarom gaat deze dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 30-01-2004 21:58 ]

Dit topic is gesloten.