Ik heb sinds kort een opstartprobleem met XP Home-edition. Gewoon opstarten duurt ongeveer 2 minuten voor het inlogscherm tevoorschijn komt. Als ik dan inlog en explorer start, geeft hij een foutmelding dat iexplore.exe is beschadigd en niet gestart kan worden. Ik heb inmiddels explorer opnieuw geinstalleerd en zelfs XP opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.
Als ik echter in veilige modus met netwerkondersteuning opstart, werkt alles wel goed. Ik heb via msconfig alles opstartprogramma's uitgezet, maar het probleem blijft hetzelfde bij normaal opstarten (duurt lang, explorer werkt niet).
Ik heb inmiddels een virusscanner laten draaien, maar er is niets gevonden.
Kent iemand dit probleem en hoe kan het worden opgelost, zonder verlies van mijn data.
BVD B.A.
Als ik echter in veilige modus met netwerkondersteuning opstart, werkt alles wel goed. Ik heb via msconfig alles opstartprogramma's uitgezet, maar het probleem blijft hetzelfde bij normaal opstarten (duurt lang, explorer werkt niet).
Ik heb inmiddels een virusscanner laten draaien, maar er is niets gevonden.
Kent iemand dit probleem en hoe kan het worden opgelost, zonder verlies van mijn data.
BVD B.A.