Toon posts:

[Office 2003] Start niet meer door "Find Junk file" *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een dringend probleem
Na het schoonmaken van mijn PC met "Find Junk file 1.30"", doen geen van mijn office 2003 onderdelen het meer.

Als ik ze wil opstarten willen ze opnieuw installeren, maar aangezien ik de cd niet meer heb kan hij het SKU017.cab niet vinden.

Heeft iemand aub een oplossing?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En wat versta je precies onder 'schoonmaken'? Verder cachet Office2k3 de installatiebstanden ook naar je hd, heb je die niet meer? :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:02:
Heeft iemand aub een oplossing?
Als je de installatiebestanden niet op je HDD hebt laten staan is er maar een oplossing: Cd erin stoppen.

En ik neem aan dat je alles legaal hebt, dus die cd moet je gewoon hebben liggen....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En anders de laatste backup terugzetten. Zit er in Find junk file geen backup optie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Er zit er geen backup optie, hij zoekt alle troep op je pc en verwijderd deze.

Ik weet niet of het een illegale CD was verder, maar hoe kom ik erachter of ik de bestanden nog heb?
En zo niet, kanik deze niet ergens downloaden?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zit er geen backup optie, hij zoekt alle troep op je pc en verwijderd deze.
offtopic:
Dat is eeeuhm niet handig om te gebruiken dan :X
Iedereen die op GoT is geregistreerd zou dat toch niet willen doen zonder te weten wat er gebeurd, mag ik hopen ;)

Ik pas je topictitel trouwens iets aan, installatieprobleem is het niet echt :)

Trouwens welkom op GoT! :)

nee, downloaden kan niet. (Nou ja, kan wel maar aangezien dat niet legaal is, zoek je DAT maar buiten GoT om uit ;) )
Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright - wat je als het goed is, hebt gelezen voor / tijdens registratie (je hebt iig. op accoord gedrukt :P )

Maar even aangenomen dat bijv. je ouders de CD ergens hebben opgeborgen: de dir met alle installatiebestanden heet MSOCache, staat in de root van een partitie en is verborgen, dus stel in dat je verborgen bestanden ziet in de verkenner.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 30-01-2004 23:29 . Reden: dat ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
( CD uitgeleend, nooit meer teruggezien.. )

Die &^%$! prog. heeft MSCACHE dus ook verwijderd :(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
MSOCache gedelete? Gezellig programma :)

Dan is er nog maar een goede optie, en dat is op speurtocht naar je cd gaan.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ja dit is een oud(er) topic, maar is er geen mogelijkheid om die functie eruit te slopen dat hij telkens de installatiebestanden weer nodig heeft? officeXP had hier nooit las van.

het is namelijk wel te begrijpen dat ze tegen illegale software zijn, maar om op deze manier hun (legale) gebruikers lastig te vallen, vind ik ook niets.

(ja elke student kan office wel veroorloven, slimme rom enzo :P )

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
pokeran schreef op 15 februari 2004 @ 16:43:
ja dit is een oud(er) topic, maar is er geen mogelijkheid om die functie eruit te slopen dat hij telkens de installatiebestanden weer nodig heeft? officeXP had hier nooit las van.

het is namelijk wel te begrijpen dat ze tegen illegale software zijn, maar om op deze manier hun (legale) gebruikers lastig te vallen, vind ik ook niets.

(ja elke student kan office wel veroorloven, slimme rom enzo :P )
Als je bij de setup niet kiest voor "installatie bestanden verwijderen" heb je je cd nooit meer nodig :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1