Ik heb hier een compaq presario (jawel een p1 120 mhz) 4110. Ik heb een andere hdd geinstalleerd ipv de huidige. Ik ben bekend met het gebeuren rond het bios @ hdd.
Ik heb eerst een andere hdd als 2e secundaire naast de primaire hdd. Alleen krijg ik gigantische controller errrors.
Ik ondervind het probleem dat wanneer ik deze heb aangekoppeld dat er een errror gevolgd door een nummer en een controllor filiair. Ik heb deze weer geremoved en start weer perfect op.
Hij wil het ook vertikken @ secundaire ide naast cd-rom.
Is dit mogelijk, ik heb tevens ook de huidige hdd vervangen en door een nieuwe voorzien maar dit is weer gepaard met die stomme error.
Ik had voorheen een deskpro 2000+ en heb zo 123 de schijf vervangen.
Bedankt.
Ik heb eerst een andere hdd als 2e secundaire naast de primaire hdd. Alleen krijg ik gigantische controller errrors.
Ik ondervind het probleem dat wanneer ik deze heb aangekoppeld dat er een errror gevolgd door een nummer en een controllor filiair. Ik heb deze weer geremoved en start weer perfect op.
Hij wil het ook vertikken @ secundaire ide naast cd-rom.
Is dit mogelijk, ik heb tevens ook de huidige hdd vervangen en door een nieuwe voorzien maar dit is weer gepaard met die stomme error.
Ik had voorheen een deskpro 2000+ en heb zo 123 de schijf vervangen.
Bedankt.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+