Ik heb op een beurs een optische, draadloze muis van tevion aangeschaft. Op de verpakking staat:
Optische 5 Tasten Funkmaus.
Volgens de handleiding netjes aangesloten op USB (later ook nog via een USB-ps2-verloopstukje geprobeerd) & de ontvanger/muis op elkaar afgesteld...
Dit gaat goed, in zoverre dat de ontvanger aangeeft een signaal te krjigen... Echter, alleen de rechtermuisknop werkt goed. De muisaanwijzer wil nergens heen, wat ik ook doe met de muis. Ik heb dit op 2 bureaubladen (een wit & een houten), een muismat, een stuk witpapier, een andere muismat etc. geprobeerd, nergens ging het goed.
Zelfs op 2 verschillende pc's, op één van die 2 pc's is nu een niet-draadloze, optische muis aangesloten en die werkt prima, op dezelfde ondergrond... Dus daar zal het niet aan liggen...
Ik heb dus gebeld en gemaild naar digi-land, maar het mobiele nummer is momenteel buiten gebruik & voicemail uitgeschakeld. Email is nu na zo'n anderhalve week nog niet beantwoord.
Aanstaande zondag zou mijn garantie verlopen
Andere, relevante(?), informatie die ik me nog ff bedenk:
- Andere batterijen geprobeerd.
- PC1 XP Pro, PC2 XP Home.
- Beiden herkennen nieuw USB-app.
- Software van de bijgeleverde cd-rom is geïnstalleerd, browser mouse 1.0
Optische 5 Tasten Funkmaus.
Volgens de handleiding netjes aangesloten op USB (later ook nog via een USB-ps2-verloopstukje geprobeerd) & de ontvanger/muis op elkaar afgesteld...
Dit gaat goed, in zoverre dat de ontvanger aangeeft een signaal te krjigen... Echter, alleen de rechtermuisknop werkt goed. De muisaanwijzer wil nergens heen, wat ik ook doe met de muis. Ik heb dit op 2 bureaubladen (een wit & een houten), een muismat, een stuk witpapier, een andere muismat etc. geprobeerd, nergens ging het goed.
Zelfs op 2 verschillende pc's, op één van die 2 pc's is nu een niet-draadloze, optische muis aangesloten en die werkt prima, op dezelfde ondergrond... Dus daar zal het niet aan liggen...
Ik heb dus gebeld en gemaild naar digi-land, maar het mobiele nummer is momenteel buiten gebruik & voicemail uitgeschakeld. Email is nu na zo'n anderhalve week nog niet beantwoord.
Aanstaande zondag zou mijn garantie verlopen
Andere, relevante(?), informatie die ik me nog ff bedenk:
- Andere batterijen geprobeerd.
- PC1 XP Pro, PC2 XP Home.
- Beiden herkennen nieuw USB-app.
- Software van de bijgeleverde cd-rom is geïnstalleerd, browser mouse 1.0
edit:
Btw, ik heb de search gebruikt veel gevonden over optische dingen, maar niet mijn probleem.
Google zou ik niet weten waari k naar moet zoeken
Btw, ik heb de search gebruikt veel gevonden over optische dingen, maar niet mijn probleem.
Google zou ik niet weten waari k naar moet zoeken
edit:
Probleem wat duideljiker geformuleerd.
Probleem wat duideljiker geformuleerd.
[ Voor 15% gewijzigd door blizt op 30-01-2004 20:11 ]
United we stand, and divided we fall