Toon posts:

msn blijft online ook na afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[xp]
Als mijn verbinding open staat en ik heb de messanger niet aanstaan ben ik toch bij al mijn contactpersonen online.
Ik heb uiteraard al zitten zoeken en dacht dat ik het gevonden had door bij systeembeheer,services,messanger de boel op uitgeschakeld te zetten.
Dit leek ook te werken want toen deed ie het inderdaad goed.
maar nu 1 dag verder begint het weer.
Alles staat nog hetzelfde als gisteren.
Wel krijg ik steeds rechts onderin op het moment dat ik aanmeld een venstertje met u wordt nu afgemeld bij netmessanger omdat u al een andere verbinding heeft.
Wie kan mij helpen want dit alles is vrij irritant,iedereen komt zo maar binnen met z'n berichtjes ook als ik dit niet wil.
Als iemand dus ongevraagd binnenkomt wordt er ook een ander venster geopend dan het standaard messanger scherm.

• Serbia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

Serbia

Ik blaf niet, bijt alleen!

Ga naar extra en opties en schakel alle vinkjes uit bij aanmelden.
Ga naar outlook express en extra en opties en schakel automatisch aanmelden uit.
En als je afsluit met je rechter muisknop rechtsonder in beeld afsluiten doen

• Serbia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

Serbia

Ik blaf niet, bijt alleen!

Ook zit in windows xp een messenger ingebakken (4.7) sluit deze af via je firewall.
Je zult wel msn messenger 6.1 gedowload hebben.
Je moet dus 4.7 uninstallen, dat kun je op dit forum nazoeken hoe dat moet

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal gedaan en op het moment dat ik messanger afsluit en weer opstart werkt het ook.
alleen als ik de computer afsluit en dan weer opstart komt het zelfde probleem weer opduiken.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Klippy

Still Game

Je bruikt normaal zeker MSN Messenger?

Windows Messenger zla zich wel aanmelden, zie de FAQ om dat uit te zetten:
Windows Operated Systems - FAQ

Ik had het ook op de laptop, geen idee hoe het kwam. Maar opeens begonnen allemaal mensen te praten, vrij raar ja :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
gpedit.msc
dit probeer ik te doen maar windows zegt dat ie dit niet kan
wat nu????

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 16:23
verander je msn wachtwoord en sla het ook niet meer op dan kan er in iedergeval ook niks meer automatisch aanmelden.

Verwijderd

Topicstarter
is inderdaad een optie maar niet zoals het hoort natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
heb nog wat zitten knoeien en ik denk dat het nu werkt
bedankt allemaal

Verwijderd

Topicstarter
het werkt toch nog niet als ik weer opnieuw start begint de ellende opnieuw
ik weet het niet meer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eerst even wat punten duidelijk maken:
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 19:58:
[xp]
Ik heb uiteraard al zitten zoeken en dacht dat ik het gevonden had door bij systeembeheer,services,messanger de boel op uitgeschakeld te zetten.
De Messenger service heeft helemaal niets te maken met MSN / Windows Messenger. (Met een e: googlet makkelijker, inderdaad is het een typo in de WOS FAQ :P ). Dit zal dus niets hebben uitgemaakt.
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 20:34:
gpedit.msc
dit probeer ik te doen maar windows zegt dat ie dit niet kan
wat nu????
Je hebt zeker XP home? Die kan dat niet, alleen XP Pro.
Maar met het stukje in de Windows Operated Systems - FAQ kan je het natuurlijk wel volledig verwijderen.

[search=messenger online] geeft trouwens al snel de reden van dit zomaar opstarten: Windows Messenger start onzichtbaar op
Zo is dit nog veel meer behandeld, maar meestal in Software Algemeen ipv. Windows Operated Systems, dus beperk je zoektocht tot dat deel van GoT, scheelt weer. Ook is het handig om de titels van een paar dozijn topics te bekijken, dan zie je al vrij snel de antwoorden terugkomen :Y)

Lees trouwens WOS Policy even goed door ajb, daar staat meteen bovenaan dat MSN Msgr vragen in SA horen :*

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 02-02-2004 20:59 . Reden: hmm, gaf ik de verkeerde link ipv de WOS FAQ :o ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit allemaal gedaan maar geen resultaat daarom heb ik norton 2003 er maar weer afgegooid en 2002 erop gezet maar nee hoor het begint gewoon weer van voor af aan.
ik heb de messanger verwijderd en er weer opnieuw opgezet geen resultaat.
Maar er is dus als ik het goed begrijp een verschil tussen windows messanger en msn.
Hoe krijg ik dan de windows messanger uit xp home edition????

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:21

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:39:
Ik heb dit allemaal gedaan maar geen resultaat daarom heb ik norton 2003 er maar weer afgegooid en 2002 erop gezet maar nee hoor het begint gewoon weer van voor af aan.
ik heb de messanger verwijderd en er weer opnieuw opgezet geen resultaat.
Maar er is dus als ik het goed begrijp een verschil tussen windows messanger en msn.
Hoe krijg ik dan de windows messanger uit xp home edition????
Zo:

• Start ->
• Run - >
• "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"

Zonder haakjes natuurlijk ;)

BTW: Het is messenger... Leest zo irri, en googeld/searcht zo mogelijk nog rottiger...

HENG HENG

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik vraag me dan ook af of je de reacties wel goed hebt gelezen :X

Naast dat het messenger is ipv messengar en LiquidSilver in "msn blijft online ook na afsluiten" al twee andere manieren had aangegeven om het te verwijderen:
Ik heb die beschermfunctie uitgezet en nu blijf ik gewoon offline
NAV2k2 ipv. NAV2k3 is dan ook niet echt de oplossing (als ook die een optie heeft om IM te virusscannen, dat weet ik eigenlijk niet zeker).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Klippy

Still Game

Wel fijn dat ik nu weet hoe het komt :)

Had toen idd ook Norton.
Maar bij NAV2003 kan je dus gewoon bij de opties de mogelijkheid om Instant Messaging programma's te scannen uitzetten.
Dan zou het ook niet meer moeten opstarten.

Maar als je gewoon Windows Messenger verwijderd is het ook goed hoor :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
geloof nu dat het allemaal goed werkt bedankt allemaal.
En het is inderdaad messenger sorry voor de fout
Pagina: 1