| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
JA hier ben ik het volledig mee eens... zo valt een nieuwsartikel niet meer normaal te lezen...
Dit is voor mij, en ik denk voor velen, een reden om een nieuwsartikel niet meer te lezen..
Dit is voor mij, en ik denk voor velen, een reden om een nieuwsartikel niet meer te lezen..
Doe eens Ctrl+F5 en installeer een nieuwe build van Firebird. Ik heb hier dit probleem nog niet gehad met deze build: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040130 Firebird/0.8.0+ (scragz).
Zie ook: Verkeerde positionering Microsoft BAD.
Verwijderd
Ok, ik heb nieuwere versie gedownload en nu heb ik ook geen probleem meer.Harm schreef op 30 januari 2004 @ 20:09:
Doe eens Ctrl+F5 en installeer een nieuwe build van Firebird. Ik heb hier dit probleem nog niet gehad met deze build: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040130 Firebird/0.8.0+ (scragz).
Sjips, nooit aan gedacht dat het de experimentele firebird nightlies zijn die dwars kunnen liggen, en dan ook nog eens dubbelposten. Dit topic kan wel naar de kelders denk ik
.
edit:
Ik wilde toch nog even antwoorden, Harm
. EN look who's talking
.
Ik wilde toch nog even antwoorden, Harm
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-01-2004 23:53 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ok, als alle ratten dit zinkende schip dan verlaten, dan zal het schip de bodem van FA wel bereiken
Pagina: 1