[MS Office] Irritante flash banner

Pagina: 1
Acties:

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:24
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/banner2.jpg

Kan hier wat aan gedaan worden, ik hoef echt niet te weten dat ik Office 2003 al kan downloaden ;). Nee geintje, kan de banner ook aangepast worden zodat ik hem in ieder geval weg kan klikken, hij valt midden over de tekst heen, zonder dat daar iets aan gedaan kan worden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

JA hier ben ik het volledig mee eens... zo valt een nieuwsartikel niet meer normaal te lezen...

Dit is voor mij, en ik denk voor velen, een reden om een nieuwsartikel niet meer te lezen..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Doe eens Ctrl+F5 en installeer een nieuwe build van Firebird. Ik heb hier dit probleem nog niet gehad met deze build: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040130 Firebird/0.8.0+ (scragz).

Zie ook: Verkeerde positionering Microsoft BAD.

Verwijderd

Harm schreef op 30 januari 2004 @ 20:09:
Doe eens Ctrl+F5 en installeer een nieuwe build van Firebird. Ik heb hier dit probleem nog niet gehad met deze build: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040130 Firebird/0.8.0+ (scragz).

Zie ook: Verkeerde positionering Microsoft BAD.
Ok, ik heb nieuwere versie gedownload en nu heb ik ook geen probleem meer. _/-\o_

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:24
Sjips, nooit aan gedacht dat het de experimentele firebird nightlies zijn die dwars kunnen liggen, en dan ook nog eens dubbelposten. Dit topic kan wel naar de kelders denk ik :*).

edit:
Ik wilde toch nog even antwoorden, Harm :P. EN look who's talking :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-01-2004 23:53 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Japie_17 schreef op 30 januari 2004 @ 23:29:
Dit topic kan wel naar de kelders denk ik :*).
Ok, als alle ratten dit zinkende schip dan verlaten, dan zal het schip de bodem van FA wel bereiken ;) . Niet meer posten dus ;) .
Pagina: 1