Toon posts:

Printer Drivers 4 Canon BJC 7100 (WIN XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen hiero,

Ik had even een vraagje; want ik kom er zelf niet meer uit.
Heb gisteren Windows XP geinstalleerd op m'n PC, maar nu reageert m'n printer niet meer, heb al verschillende andere drivers geprobeerd, maar niets helpt! het enigste wat hij doet als ik wil printen is een piepend geluid maken, en dan knippert het groene lampje oranje. en dat is niet goed.

Mijn vraag is: weet hier iemand of er wel drivers zijn voor de Canon BJC 7100 Bubblejet printer, voor Windows XP??

Ik kan ze in iedergeval niet vinden, en ik heb de printer hard nodig! moet toch een manier zijn om deze te kunnen laten werken onder Windows XP??

Wie o Wie kan mij helpen,

Alvast hartelijk bedankt!

Tha Mitch,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 19:07 ]

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-08 19:58
Is dit wat je zoekt.

Canon BJC-7100

Verwijderd

Topicstarter
deze werkt ook niet! ik snap er niks meer van, terwijl hij goed is geinstalleerd, en er staat printer responding. heel gek dit! enig idee hoe dit kan?

ik krijg btw ook nog eens een melding als ik de printer aanzet; nieuwe hardware gevonden.. dus XP herkent um wel..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 19:29 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

heb je die printer al eens voor de gein aan een andere pc gehangen? misschien issie gewoon kapot..

trial & error :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op 30 januari 2004 @ 19:28:
heb je die printer al eens voor de gein aan een andere pc gehangen? misschien issie gewoon kapot..

trial & error :)
hij is niet kapot; gisteren was hij nog aangesloten op Windows 98, en werkte hij nog perfect.. en nu ineens niet meer

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ik heb hem ineens al aan de gang,... snap er niks van.. zet hem uit.. en weer aan... en probeer test pagina.. en hij begint te printen.. maar voor hoelang? :?
Hoop dat hij nu in orde is.. bedankt jongens voor het helpen! respect!
Pagina: 1