Ik heb een raid 1 array van 2 HD's aangemaakt. De 2 HD's zijn beide als master aangesloten op een Centos 1550u10 RAID controller (gebaseerd op Highpoint 370).
Als ik nu opstart van de WinXP CD en ik druk op F6 krijg ik volgende melding:
En als ik op Enter drukt, dan kan hij natuurlijk niet verder omdat er geen harde schijf gevonden is.
Als ik nu opstart van de WinXP CD en ik druk op F6 krijg ik volgende melding:
Als ik op E druk, dan vraagt hij een diskette. Maar die heb ik niet. Volgens de handleiding moet ik uit een lijst de HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller kunnen selecteren, maar ik krijg geen lijst te zien.Setup kan geen ondersteuning voor het door u opgegeven apparaat voor massa-opslag installeren. Setup zal nu ondersteuning voor de volgende hardware voor massa-opslag installeren:
<geen>
* Druk op E als u extra SCSI-adapters, cd-romstations of speciale schijfcontrollers voor gebruik met Windows wilt opgeven, ook als u daarvoor een ondersteuningsdiskette voor apparaten voor massa-opslag van de fabrikant hebt.
* Druk op Enter als u geen ondersteuningsdiskettes van de fabrikant van apparaten voor massa-opslag hebt of geen extra apparaten voor massa-opslag wilt opgeven.
En als ik op Enter drukt, dan kan hij natuurlijk niet verder omdat er geen harde schijf gevonden is.