Toon posts:

CD-rom speler is CD-rom Shredder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze computer.
Ik start hem vanmiddag op om Mafia te gaan spelen, ik hoorde wat rare geluiden maar ik ondervond verder geen problemen.

Mn originele Mafia cd zit al weken in de computer, ik speel hem elke dag. Toen ik Mafia opstartte gaf ie een 'Wrong CD Error'.

Dus ik doe de cd-rom speler open (het ging een beetje moeilijk), en wat ligt daar: mijn originele Mafia CD-rom compleet 'geshred'. Dat wil dus zeggen: in stukjes. De CD-romspeler wil ook niet meer dicht.

Verder functioneert alles oke.

Wat the hell is er aan de hand? Ik heb hier nog nooit van gehoord.

/edit oja voordat het gevraagd word: er staat niets in FAQ's of iets dergelijks over CD 'shreddende' CD-rom spelers

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 18:04 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Laat me raden: AOpen 52x :P

Zoek daar maar es op icm kaoptte cd's ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op 30 januari 2004 @ 18:06:
Laat me raden: AOpen 52x :P

Zoek daar maar es op icm kaoptte cd's ;)
Ehm oke... ik heb dus geen unique probleem :D.

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb wel al verhalen gehoord over slechte (niet-gebalanceerde) CD's die in snelle CD-spelers kapot gaan. Veel is er niet aan te doen, misschien je lezer in het vervolg wat trager instellen. Dit komt doordat de CD de lezer tegen hogen snelheden kan raken als de CD niet perfect in het miden ligt.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja... hopen dat het onder garantieregeling valt. Hij is net nieuw.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb het ooit een keer gehad met een CD-Rom die ik in de auto had laten liggen op een zomerse dag. Die was dus iets te warm geworden in de zon, en (onzichtbaar) ietsje verbogen waardoor er geen balans meer in zat.

Mijn CD-Romspeler vondt dat niet leuk... eerst een hels kabaal en daarna wilde ie de CD dus mooi niet meer lezen. De CD-Rom speler heeft het trouwens wel overleeft, maar die CD kon ik weggooien.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1