Ik ben al een hele tijd op zoek na een 17" tft. Veel gelezen in forums,, online shoppen bekeken en winkels. Voornamelijk surf,mail, type en programmeer ik er mee. Maar af en toe game ik er ook spelletje mee. En dan met name de wat nieuwere. Ik ben dan ook op zoek naar een monitor die niet al te veel ghosting hinder geeft tijdens het gamen. Verder moet hij niet al te duur zijn en zeker niet boven de 450 euro uitkomen. Is er iemand die mij een tip kan geven uit ervaring of zi iets dergelijks, welke monitor aan mijn eisen voldoen? Ik hoop het wel want zie zelf tussen de bomen het bos niet meer, alvast bedankt.
En dan kon je deze niet vinden
http://www.tweakers.net/pricewatch/68651
Deze is 16ms. Heb hem zelf ook. Een toppie monitor. Oh ja, 2 euro bóven je budget, dat moet toch geen probleem zijn?
Deze is 16ms. Heb hem zelf ook. Een toppie monitor. Oh ja, 2 euro bóven je budget, dat moet toch geen probleem zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Br@m op 30-01-2004 17:58 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Kan je niet gewoon naar een computer-speciaalzaak bij je in de buurt gaan? Bij ons staan er in een zaak 10 van die dingen naast elkaar en dan kan je ff kijken welke je liev vind. en ff van schuin erin kijken enzo. Als je et dan zelf nog niet weet moet je gewoon een paar merken opzoeken (die je daar gezien hebt) en dan gaan googlen ofzoiets
Jawel, vandaar dat ik aan dat bedrag van die 450 euro kom, maar wil weten of er ok goedkopere zijn en ja die zijn er wel maar dat wil ik ook uit eigen ervaringen van andere horen. Want die verkopers zeggen dat je met alles perfect kan gamen zonder enig ghosting, als je al weten wat het is. Maar alvast bedankt.
pricewatch: LG 1710S (17", 16ms, D-sub)
Deze heb ik en ben er tevreden over.. alleen de inkijkhoek van de zijkant is blijkbaar niet zo goed als anderen (wel heel goed) maar ik neem aan dat je niet schuin op je monitor kijkt als je aan het surfen bent
Edit:
Ow ja.. 16ms en je kan er perfect op gamen
Deze heb ik en ben er tevreden over.. alleen de inkijkhoek van de zijkant is blijkbaar niet zo goed als anderen (wel heel goed) maar ik neem aan dat je niet schuin op je monitor kijkt als je aan het surfen bent
Edit:
[ Voor 10% gewijzigd door Buzzin Hornet op 30-01-2004 18:06 ]
I intend to live forever - so far, so good.
bedankt voor de reactie, neem hem mee in me lijstje. En nee ben niet van plan om van de zijkant te kijken.Buzzin Hornet schreef op 30 januari 2004 @ 18:05:
pricewatch: LG 1710S (17", 16ms, D-sub)
Edit:
Je mag gerust zelf wat zoeken hoor, ik zie je n.b. geen eens met eigen voorstellen komen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()