Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
M'n vader zoekt een laptop, en ik moet 'm maar even voor 'm kopen. Hij wil in ieder geval het standaard + het volgende erin / erop hebben:

- Interne 56K modem (liefst) of PCMCIA 56K modem
- Infrarood poort

Wat kan ik het beste voor 'm kopen? Ik zat te denken aan zo'n Dell apparaat.. Vertel eens je ervaringen als je een laptop hebt!
Budget is rond de 5000 gulden...

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Slechte verhalen gehoord over kwaliteit Dell (van een power-user).
Toshiba is momenteel toch de beste. Weet ook iemand die ze nieuw maar goedkoop kan leveren.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik ga de mijne waarschijnlijk bij CompTechWorld halen.
Ze staan niet in de prijslijst maar ze hebben me een leuke aanbieding gedaan.

celeron 500 voor f6100,-

Super compleet,
als je hem langzamer neemt zullen ze wel goedkoper worden (maar of je onder de f5000,- komt?)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Als je toch bezig bent: stop er meteen een Xircom Realportje in ... ben je overal connecteerbaar, niet alleen met domme modem !

(Leuk als je in een bedrijfje even aan het netwerk moet knoeien!)

Verwijderd

Gebruik mementeel regelmatig een Dell Libretto. Fijn machientje. Enige nadeel vindt ik dat de toesten ver naar het scherm toe zijn geplaatst. Kast is een beetje dik en geeft geen fijn gevoel in de polsen.
Qua kwaliteit van de Dell zelf geen klachten.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:22

winnie

de poes...

Volgens mij is het een dell latitude (of andere types) en een toshiba libretto. Ik heb een topline. Goedkoop, snel, groot scherm, alleen bouwtechnisch (gebruikte plastic, in elkaar schroeven enzo) is het niet helemaal top. Toshiba is het stevigst (alhoewel de oude digital hinote's nog beter schijnen te zijn). Dell is een goede middenklasser (een soort opel). Toshiba is dan de mercedes, en topline een fiat.

Verwijderd

Toshiba Tecra 8000,
ECHT GOED, heb zelf een oudere met een P2 266.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die tecra is idd heel goed, je betaald alleen meer dan 5000,- voor een beetje leuke.

Er is laatst al een zelfde topic geweest, en daar is het dacht ik een toshiba geworden, had hem graag ff voor je opgezocht, maar helaas werkt de search knop momenteel niet bij mij...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 18:24
Heb Mynote 980 net binnengekregen, bevalt tot nu toe goed... met alles erop en eraan!
Cel 433, 128 MB, 8 MB video, 8 GB, 56k6, netwerk, infrarood, DVD

Kunt hem krijgen bij o.a. http://www.mycom.nl http://www.magna.nl
Voor meer info kijk op: http://www.mynote.nl

't is dat je het maar ff weet!

Nielsman
Pagina: 1