[9800Pro] TV-Out kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:57
weer een vraagje van mij ;)

Ik heb nu een tijdje een 9800 pro, en op me oude tv werkte tv out altijd perfect, maar nu detecteert hij geen tv meer bij het control panel. ik dacht dat het aan mijn tv was.

Maar vandaag heb ik een gloednieuwe tv gekocht, en daar werkt het nog steeds niet, ik heb alle kabels nagekeken, ze zitten allemaal goed.

help.. :'(

Verwijderd

Ik neem aan dat je alle standaard dingen al hebt geprobeerd, zoals kabels aansluiten en dan de pc en tv gelijktijdig aanzetten?

Gebruik je/heb je die DVI adapter nodig?

Ik gebruik de TV-out van mn 9800 pro ook en heb er nog geen problemen mee gehad...

• Slurpgeit
ik heb hem aangesloten via een s-video kabel, en alle standaard dingen al geprobeerd. driver opnieuw installeren helpt ook niet, het lijkt wel of hij helemaal geen verbinding heeft.

vroger zag ik tijdens het opstarten het beeld op me pc, en zodra windows laadde alleen op me monitor. nu komt het helemaal niet meer op mijn pc.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

ErA

Dit doet me denken aan het probleem wat ik op dit moment ook heb. Kijk ff in dit topic om je probleem te vergelijken:

Eerst wel tv-out en nu niet? (9700pro)/

90% kans dat ie kapot is. Terugsturen die hap :x

Verwijderd

Dat is mijn thread, ik heb inmiddels een nieuwe gekregen op garantie, en hij doet het perfect. Kijk even op de screenies die ik heb geplaatst als je hetzelfde krijgt, zelfs als je force tv detection enabled dan is de kans groot dat het stuk is.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Precies zelfde probleem bij mij (9800SE) gehad, werkte hele tijd perfect. Een op andere dag is ineens me tv-out kapot.

Krijg nu me geld terug, aangezien ze niet meer leverbaar zijn.

Signature?

Verwijderd

probeer het eens met coaxiale aansluiting ipv met s-video....

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 10:19:
probeer het eens met coaxiale aansluiting ipv met s-video....
Ik kan me niet herinneren dat een videokaart (iigv niet van ATi of nVidia) ooit een coax aansluiting heeft gehad. Je bedoelt waarschijnlijk composite.

Verwijderd

DutchCommando schreef op 31 januari 2004 @ 10:55:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat een videokaart (iigv niet van ATi of nVidia) ooit een coax aansluiting heeft gehad. Je bedoelt waarschijnlijk composite.
lol inderdaad ff die 2 geswitched :p

• Slurpgeit
werkt ook niet, gewoon terug naar de winkel dus..
Pagina: 1