Toon posts:

[auto] Kingstech MP3-9818 of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een simpele Grundig frontloading cd speler in m'n astra zitten. Samen met de standaardspeakers voldoet dit aan mijn eisen (aardig geluid en niet aantrekkelijk voor dieven).

Nou krijg in april een nieuwe 307 van de baas en daar wil ik eigenlijk wel een mp3 cdspeler in. Alleen, ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Al die superbass gevallen hoeven voor mij niet, geluid van de kwaliteit die ik nu heb is prima.

Als ik op marktplaats rondkijk zie ik dat kingstech erg populair is en vooral de latere serie's schijnen wat ik hier lees best goed te zijn.

Iemand ervaringen met andere goedkope spelers? Tips?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:44
Heb zelf de MP3-9118 gehad, en dat was dikke troep. Hij las CD's erg slecht, had een erg hoog ruisniveau en MP3'tjes zaten vol met rare bliepjes en plopjes. Heb 'm een keer terug gestuurd omdat cd's er niet meer uit wilden, en kort nadat ik 'm terug had heeft 't cd-gedeelte er helemaal de brui aan gegeven, en ik vond het niet eens erg. Heb toen bij een webshop in Duistland voor rond de € 200,- incl verzendkosten een JVC KD-SX998R gehaald, en die bevalt echt erg goed. 'k Zou als ik jou was gewoon een paar tientjes meer uitgeven voor een echt merk, i.p.v. dat je je constant zit te ergeren aan zo'n goedkoop ding. Dat er zoveel Kingstech dingen op Marktplaats staan lijkt me trouwens nou niet echt een maatstaf voor de populariteit, denk eerder dat er veel mensen spijt van hun aankoop hebben en er daarom vanaf willen :) Succes met je keuze !

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 20:13
ik heb een tijd lang de Marquant 690 gehad
is veelvuldig besproken op GoT, 2 clonen van bekend: Lenco en Aiwa
ik was er aardig over te spreken

totdat ik mn auto kapot reedt, de Marquant naar mn ex dr auto ging
en ik in mn nieuwe auto een Pioneer 5500 stopte...

en dan ga je het verschil echt horen...
de kwaliteit van t geluid is echt stukken lager

je hebt nu een cd speler, dat vind je goede kwaliteit
als je een cheap-ass merk mp3cdspeler neemt, ga je denk ik wel verschil horen...

dan kan je volgens mij beter een goedkope variant (of ouder model) van een 'betrouwbaar' merk nemen
In mijn geval is t zeker de moeite waard geweest :)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
OK....

Bedankt zover. Maar hebben die bekende merken dan niet zo'n vreselijk overdreven bas?

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 20:13
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 08:52:
OK....

Bedankt zover. Maar hebben die bekende merken dan niet zo'n vreselijk overdreven bas?
nee, die bekende merken hebben equalizers
waarmee je alles veel beter in kan stellen
en dus, doen al die 'stoere' jongens (die te vaak Fast & Furious gekeken hebben) die bass erg laag instellen enzo...

echt gewoon een kwestie van instellen,
terwijl dat bij cheap merken veel minder of soms niet gaat

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
weer wat geleerd dus. geweldig! 8)

ik heb in de praktijk gezien wat lawaaidoofheid inhoud en voor mij hoeft het dus niet zo laag en luid.

Ga wel wat rondstruinen op zoek naar een knappe 2dehands van een bekender merk.
Pagina: 1