Hoogte van 2 divs aan elkaar aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
Ik ben nu bezig met een pagina waarbij ik links en rechts een kolom heb. Nu wil ik dat als de linkerkolom groter wordt, de rechterkolom meerekt, en als de rechterkolom groter wordt, dat dan de linkerkolom groter wordt. Het is in ieder geval de bedoeling dat beide divs altijd dezelfde hoogte behouden. Alleen krijg ik dit niet voor elkaar. Ik heb gezocht in de search, maar bij alle topics die ik tegenkom wordt er uitgegaan van een vaste (min-height) waarde, en aangezien ik deze waarde niet weet (De hoogte van de div's is variabel) kan ik dat niet gebruiken. Ik heb nu deze pagina waar ik aan bezig ben (hier staat alles fout) en op deze pagina heb ik het vanuit de intropagina goed, maar als in het menu nu de kopjes 'nieuws' 'team' en 'activiteiten' uitgeklapt zijn gaat het weer fout.
Het gaat b.t.w. alleen om dat beide divs (div#links en div#rechts in mijn [url=view-source:http://www.maurice-k.com/ontwerpen/frank/di/index]stylesheet (1)[/url]) continu dezelfde hoogte hebben, er zitten nog andere fouten in (ik weet het ja) maar die haal ik er later nog wel uit. Is er nu een manier om dit toch werkend te krijgen?

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

topic hierover, hopelijk heb je er wat aan

edit: wel ff doorscrollen tot aan hier ;)

[ Voor 36% gewijzigd door X-Lars op 30-01-2004 16:21 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
Niet goed gezocht dus

* kleautviool slaps himself :X

Bedankt i.i.g. voor de links!