Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Gewoon met PS2 aansluiting of USB?
En heb je de daarvoor bestemde verschillende bios settings al eens aangepast?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[google=no keyboard text setup windows xp] al eens geprobeerd ? Of op het forum ? Misschien ondersteunt XP je kb wel niet
momania was faster
[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 30-01-2004 15:50 . Reden: bijna weekeeendd!!! en woei 500e post op Got :) ]
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het toetsenbord zat voorheen aan een andere computer aangesloten en daar deed hij het wel perfect bij onder XPsanfranjake schreef op 30 januari 2004 @ 15:49:
Wat voor merk toetsenbord ? Gaf de site van fabrikant oplossingen ?
[google=no keyboard text setup windows xp] al eens geprobeerd ? Of op het forum ? Misschien ondersteunt XP je kb wel niet
Bij mijn usb toetsenbord moet ik usb keyboard on boot (oid) aan hebben staan. Misschien dat jij dat dan juist uit moet zetten omdat het ps2 is?
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Ik kan met dat toetsenbord gewoon in de BIOS komen en DOS en 9x versie van windows op die computer, maar op een andere computer gebruikte ik hem voorheen ook en daar deed hij het wel onder xpReallyStupidGuy schreef op 30 januari 2004 @ 15:52:
Kun je wel in de bios komen met dat toetsenbord?
Bij mijn usb toetsenbord moet ik usb keyboard on boot (oid) aan hebben staan. Misschien dat jij dat dan juist uit moet zetten omdat het ps2 is?
Hetzelfde probleem
Standaard ps/2 toetsenbord, usb muis met ps/2 verloopje
Kan gewoon in de bios komen, maar zodra ik op ENTER moet drukken om de overigens 100% legale WindowsXP pro te installeren gebeurt er niets meer, dan doet CTRL+ALT+DEL het ook niet ofzo.
config:
asus p5gd1
P4 530j
2x 512mb twinmos ddr400
maxtor 200GB sata
lite-on 16x
nec 3520A
Leadtek 6600GT 128mb
Ik kom er echt niet meer uit!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Het kan namelijk goed zijn dat je keyboard op zich nog wel werkt, maar dat je installatie gewoon hangt.
Collega van me opperde dat het misschien aan het feit kan liggen dat ik een 200GB schijf gebruik welke nog niet gepartitioneerd is...?
¯\_(ツ)_/¯
is opgelost! lag aan het feit dat WinXP schijven groter dan 137GB niet pakt...
Met Maxblast een primaire partitie van 20GB gemaakt en alles draait
¯\_(ツ)_/¯