ok, ik heb laatst een vid kaart gekocht bij de vobis hier in assen . was een bulk versie van 209 euro ofzo een radeon kaart 9800 pro AIW zogezegd. Nu heb ik dus die stikker gechecked enzo en daar staat keurig netjes op Ati Radeon 9800 Pro AIW. ik heb er een Sapphire cd bij gekregen. maar nu heb ik dus de Ati detector er over heen gestuurd en die detecteerd een 9800 SE AIW. verder nog Aqua mark geeft maar 18k punten ongeveer, en gewone lui met een pro halen iets van 40k.
Nu wou em ik dus overclocken maar ik ben hier dus een totale noob op
nu heb ik de search funcite gebruikt en een aantal topics gevonden maar daar wordt ik dus niet veel wijzer van jammer genoeg.
zouden jullie mij hier mee kunnen helpen.
ik neem aan dat ik dus een Sapphire Ati Radeon 9800 SE AIW heb en geen pro maar wel met 128 mb ddr. waar kan ik deze het beste naar overclocken en welke instellingen. verder wat voor nieuwe cooling kan ik er dan het beste opzetten. en moet dit aan bijde kanten van de kaart gebeuren.
Khoop dat jullie mij kunnen helpen
Nu wou em ik dus overclocken maar ik ben hier dus een totale noob op
nu heb ik de search funcite gebruikt en een aantal topics gevonden maar daar wordt ik dus niet veel wijzer van jammer genoeg.
zouden jullie mij hier mee kunnen helpen.
ik neem aan dat ik dus een Sapphire Ati Radeon 9800 SE AIW heb en geen pro maar wel met 128 mb ddr. waar kan ik deze het beste naar overclocken en welke instellingen. verder wat voor nieuwe cooling kan ik er dan het beste opzetten. en moet dit aan bijde kanten van de kaart gebeuren.
Khoop dat jullie mij kunnen helpen