Leuk icon btw
Verder nog iets nuttigs te melden?
[ Voor 125% gewijzigd door Roberto op 30-01-2004 15:37 ]
net als bovengangers
Leeg - Sinds 20180907
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Er zijn gevallen bekend van zo veel modpunten, maar als een post zo gemod is, is er toch een probleempje.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Maar rekenkundig klopt het niet.
[ Voor 60% gewijzigd door PromWarMachine op 30-01-2004 16:14 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
^^^^ Over welke post gaat dit? Want terugzoeken op de eindbeoordeling is zogezegd onmogelijkResistor schreef op 30 januari 2004 @ 15:47:
Bij welke post hoort dit?
Er zijn gevallen bekend van zo veel modpunten, maar als een post zo gemod is, is er toch een probleempje.
Robin Vreuls schreef op 30 januari 2004 @ 16:26:
Dat is een bekende bug en alleen te verhelpen door de reactie te modereren.
Ik zou er best een beoordeling aan willen besteden, maar zijn er powermods met zo veel punten, of hebben die onbeperkte modpunten?
Ik kan de betreffende post niet terugvinden, maar dat zal wel komen omdat ik niet onder niveau -2 kan kijken.
Kijk gewoon morgen even wie er van een redelijk niveau heel diep gezakt is met zijn score en karma, en die zal dan wel de betreffende reactie geplaatst hebben.
Je kan toch het niveau aanpassen? Bijvoorbeeld in je preferences of in de draad boven de reacties...Resistor schreef op 30 januari 2004 @ 16:34:
[...]
Ik kan de betreffende post niet terugvinden, maar dat zal wel komen omdat ik niet onder niveau -2 kan kijken.
Hoe bedoel je zoveel puntenResistor schreef op 30 januari 2004 @ 16:34:
[...]
Ik zou er best een beoordeling aan willen besteden, maar zijn er powermods met zo veel punten, of hebben die onbeperkte modpunten?
Kijk gewoon morgen even wie er van een redelijk niveau heel diep gezakt is met zijn score en karma, en die zal dan wel de betreffende reactie geplaatst hebben.
-5.55115...E-17 staat voor -0,000000000000000055515... (hopelijk heb ik me niet misteld in de 0'etjes) veel modpoints zijn er dus niet nodig om de reactie naar de 0 toe te helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door The Bad Seed op 30-01-2004 16:42 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
´Gewone´ users komen niet onder de -1, of je moet specifiek naar een reactie gaan.PcDealer schreef op 30 januari 2004 @ 16:37:
[...]
Je kan toch het niveau aanpassen? Bijvoorbeeld in je preferences of in de draad boven de reacties...
Ik lees het als -1 * 5,551 * 1017Duracell schreef op 30 januari 2004 @ 16:41:
[...]
Hoe bedoel je zoveel punten
-5.55115...E-17 staat voor -0,000000000000000055515... (hopelijk heb ik me niet misteld in de 0'etjes) veel modpoints zijn er dus niet nodig om de reactie naar de 0 toe te helpen.
Er staat toch een - voor de 17Resistor schreef op 30 januari 2004 @ 16:45:
[...]
´Gewone´ users komen niet onder de -1, of je moet specifiek naar een reactie gaan.
[...]
Ik lees het als -1 * 5,551 * 1017
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ja, en dat is dus ook rond de 0. Krijg je een gek getal, dan moet je het hele getal bekijken en niet alleen het gekke gedeelte.Resistor schreef op 30 januari 2004 @ 16:45:
[...]
´Gewone´ users komen niet onder de -1, of je moet specifiek naar een reactie gaan.
[...]
Ik lees het als -1 * 5,551 * 1017
* Delerium dacht gelijk aan -5.
En dat kan ik ook niet zien.
The devil is in the details.