mobo rechtstreeks aan case?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een probleem, ik heb hier een case (noname elcheapo) met een moboplate met allemaal punch-ups (heuveltjes op de plate).

Er zit een papiertje bij dat ik eerst wat insulators in de punch-ups moet steken om eventuele kortsluiting tegen te gaan.

Maar wanneer ik die erin steek, dan is het onmogelijk om er nog een schroef in te draaien...

Ik dacht dat je nooit een moederbord met een schroef rechtstreeks op het mobo mocht bevestigen (op die punch-ups)? Hoe zit dat nu?

System Specs!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
The.Force schreef op 30 januari 2004 @ 15:29:
Hey,

Ik zit met een probleem, ik heb hier een case (noname elcheapo) met een moboplate met allemaal punch-ups (heuveltjes op de plate).

Er zit een papiertje bij dat ik eerst wat insulators in de punch-ups moet steken om eventuele kortsluiting tegen te gaan.

Maar wanneer ik die erin steek, dan is het onmogelijk om er nog een schroef in te draaien...

Ik dacht dat je nooit een moederbord met een schroef rechtstreeks op het mobo mocht bevestigen (op die punch-ups)? Hoe zit dat nu?
Ik zou het idd niet doen ivm kortsluiting 8)7

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Hangt van je case af. Bij sommige cases (in ieder geval bij Inwincases) moet je je moederbord op die heuveltjes vast schroeven. Het wordt pas vervelend als er op het moederbord geen gat zit waar zo'n heuveltje op uitkomt; dan heb je nml kans op sluiting en zul je dus dat heuveltje moeten isoleren.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart-01 op 30-01-2004 15:35 . Reden: aanvulling ]

Do as I say, don't do as I do.