Haai,
Ik heb de faq etc. doorgelezen en sitecom - site
doorgekeken maar eigenlijk mijn probleem niet op kunnen lossen.
Ik heb een sitecom modem(adsl) en sitecom router(wl-018).
Ik zou graag een webserver willen draaien. Deze draait ook en werkt naar behoren.

Nou heb ik een virtual server ingesteld in de router

Nou heb ik het modem ook een virtual server ingesteld en poort 80 geopend, althans dat denk ik

Als ik nou naar mijn ip - adres ga via de adresbalk, dan krijg ik nog steeds de hele tijd dat inlogscherm van mijn modem en ga dan automatisch naar het configscherm van het modem.
Misschien dat iemand het weet wat er verkeerd is ingesteld?
Ik ga er een beetje van uit dat de router goed is. Alleen de modem instellingen ben ik niet zeker van.
In de apache configfile heb ik ingesteld..ServerName 192.168.0.1 en dat werkt in mijn lan ook naar behoren.
alvast bedankt
Ik heb de faq etc. doorgelezen en sitecom - site
Ik heb een sitecom modem(adsl) en sitecom router(wl-018).
Ik zou graag een webserver willen draaien. Deze draait ook en werkt naar behoren.

Nou heb ik een virtual server ingesteld in de router

Nou heb ik het modem ook een virtual server ingesteld en poort 80 geopend, althans dat denk ik

Als ik nou naar mijn ip - adres ga via de adresbalk, dan krijg ik nog steeds de hele tijd dat inlogscherm van mijn modem en ga dan automatisch naar het configscherm van het modem.
Misschien dat iemand het weet wat er verkeerd is ingesteld?
Ik ga er een beetje van uit dat de router goed is. Alleen de modem instellingen ben ik niet zeker van.
In de apache configfile heb ik ingesteld..ServerName 192.168.0.1 en dat werkt in mijn lan ook naar behoren.
alvast bedankt
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff