Ik heb gisteren windows xp nog een keer geinstalleerd op mijn 2e schijf. Mijn 1e schijf vertoont kuren en ik wil daarom 2x win xp hebben zodat als die schijf de geest geeft ik snel weer verder kan. Ik win xp geinstalleerd maar in dat scherm waar je moet kiezen op welke partitie je em wilt installeren stond de driveletter indeling heel anders dan in windows. Ik toch maar geinstalleerd op een andere partitie. In mijn windows de H: partitie, volgens dat installeerding de D: partitie. Alles geinstalleerd en als ik de oude windows opstart dan klopt de driveindeling wel gewoon. Op de d: schijf staat geen windows, dat staat gewoon op de h: schijf zoals bedoeld. Alleen nu staan er op de f: schijf ineens allemaal vage mappen met namen zoals 2caa476bd3fb721e3bda41c6c1 en ik kan de mappen niet verwijderen. In de mappen staan mappen met de namen zoals sp1 dus ik denk niet dat het een virus is maar eenfout van windows. Hoe krijg ik die mappen nu weg??
Als ik de 2e windows start dan staat windows gewoon op de d: schijf en de andere driveletters zijn allemaal gewijzigd.
Specs:
HD1 seagate barracuda 4 80gb
HD2 maxtor diamond max 120gb 8m cache Sata
Windows xp professional
Als ik de 2e windows start dan staat windows gewoon op de d: schijf en de andere driveletters zijn allemaal gewijzigd.
Specs:
HD1 seagate barracuda 4 80gb
HD2 maxtor diamond max 120gb 8m cache Sata
Windows xp professional