Toon posts:

Het is een k*t mobo maar ben toch benieuwd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoever hebben jullie je cpu kunnen overklokken op een msi-k7t pro........dus geen pro 2 of pro2a.....gewoon de PRO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn duron 650@715 en jullie?

Ray

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Anders probeer je hem multiplier te overklocken.

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt er altijd van die klunzen bij.........het is de pro......dus geen multiplier settings......op de pro 2 en de pro 2a zitten wel multiplier settings.
LEZEN!
gggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ray

p.s Graag geen onzin replys

Verwijderd

waarschijnlijk niet veel vet meer , of je bent de enige dwaas die stom genoeg is geweest om zo'n KUT-mobo te kopen . Ga gewoon een nieuwe halen en zet je papa of kleine broer met dit af !

Verwijderd

Je kan de L bruggetjes gaan doorsnijden en connecten... Staat in de C!T van vorige maand...

Pas op: is wel riskant!

Verwijderd

Je kan toch wel gewoon de FSB verhogen :?
Dan heb je even geen Miltiplier nodig.

En zouden die lui bij MSI niet een biosUpdate kunnen maken waardoor je vanuit de bios de multiplier kan instellen of is dit practisch onmogelijk :?

Verwijderd

Toevallig ben ik zo iemand die net een 2ehands KT7-Pro 6330 heeft gekocht voor 200 piek.
Ik heb hem nog niet maar ik zie vanwege de lageprijs alles nog zonnig in :)

Ik ben benieuw hoever ik de FSB kan krijgen.
Heeft iemand ervaring?

Verwijderd

Niet ver.

Koop dus een soldeerbout en ga er multiplierdipswitches aan solderen :)

Verwijderd

Weet iemand waar ik een FAQ kan vinden over dat leuke soldeerwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Bij de weg.........de msi-k7t pro was het 1e mobo dat te verkrijgen was voor de duron..ik had hem meteen vanaf het begin.
Ten 2e ik heb de bus verhoofd DUH!
De bus staat op 110..........m'n vader heeft geen pc en ik heb geen kleiner broertje......nu wat zinnige replys?
Ik ben de enige die 8er de computer zit.......dus.........ben van plan om eerst een ander beeldscherm te halen in plaats van mobo heb nu namelijkeen 14 inch beeldscherm......ik ga een 19 inch ilyama halen met vlakke beeldbuis :=)

Ray

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
gharay29,
Helaas is de enige manier om verder te gaan met overklokken DIP-switches aanbrengen, zoals diddel al aangaf.
Dus, niet eigenwijs zijn. Het kan gewoon niet anders.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Volgens mij kan het ook zonder dipswitchgesoldeer. Wanneer je de juiste bruggen verbindt kun je de multiplier ook ophogen. Alleen is het darn veel gummen, bestaande bruggen wegsnijden en tekenen om zo tot de optimale setting te komen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Hmz...
koop gewoon geen 19" flatscreen ultra mini pixel monitor maar een 17" of goedkope 19" en een nieuw mobo =))
Ben je ook klaar =D

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ok here goes nothing:

READ THIS!!!!!!!!

Ik heb ook een MSI K7T Pro gekocht (Pro2 besteld) met een Duron 700
Ik heb mijn Duron ge unlocked door die streepjes op mijn CPU te zetten:

draait nu 770@770 dus FSB/PCI 110/37
word maar 36 C d.m.v. een Athlon 1.2 GHZ cooler er op te plaatsen >:)

ging van 1705 Benchmarks naar 1777 Benchmarks
1024*786 32bits (Diamond Viper 770)

Het is dus NIET mogelijk om met de MSI K7T Pro (MSI 6330) de Multiplier aan te passen!!!!!!

Wat wel kan is een BIOS update van standaard 1.4 naar BIOS versie 1.8 te gaan (dan kun je namelijk de voltage tot 1.8 volt aan passen) :)

Verder gaat dit moederbord niet en zul je toch echt de MSI K7T Pro2 moeten kopen, (net zoals ik) kost maar 25 piek meer :)

ohja, heb mijn videokaart getweaked en ging met 385 punten omhoog >:) >:)

suc6, er zullen nog wel meer vragen komen dus kom ik later wel ff terug ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1