De rest is compositioneel ook zeer aardig, maar mij ietwat te donker. Maare, lekker lensje he, zo'n 1.8?
En idd, veel plezier van die 1.8
De volgende 5

Verwijderd
schitterende pics trouwens...!!!! Leuk hoe je met schaduw en licht speelt...
Lijkt alleen of je heel erg hebt zitten blurren aan de onderkant. Want dat loopt niet echt over, het is eerst geblurred, en dan 1 pixel verder istie ineens goed?
Maar thnks.
[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 30-01-2004 14:16 ]
The devil is in the details.
Mooie foto's trouwens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
December: 't Is toch een soort van trademark.. althans, foto's met niks erop zijn zo makkelijk te stelen zal 'k maar zeggen. Niet dat dit niet simpel te verwijderen is, maar het gaat me er even om dat ze gemerkt zijn.
Ik zei ook niet dat je je logo helemaal weg moet halen, sterker nog, ik zei dit:willem169 schreef op 30 januari 2004 @ 14:21:
GGS, thnks.![]()
December: 't Is toch een soort van trademark.. althans, foto's met niks erop zijn zo makkelijk te stelen zal 'k maar zeggen. Niet dat dit niet simpel te verwijderen is, maar het gaat me er even om dat ze gemerkt zijn.
Bij dat laatste is het een stuk moeilijker om je foto te jatten, want zoals het nu is hoef je alleen de onderste rand eraf te knippen.Zelf zou ik bovenin een even grote balk doen of het logo gewoon op de foto zelf doen ipv in een aparte balk
The devil is in the details.
More photo's to come...
Dit is 't mooiste wat ik eruit krijg..
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ben het er wel mee eens.. maar helaas kan ik er niets (meer) aan doen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik ben net nog eens een poging aan het doen om es m'n cam goed door te krijgen buiten het standaard feesjesfoto's maken en whatnot, dus was ook al wat door het huis aant rennen.
En filmpjes rulen een CCD
hillie> ik wou je net corrigeren dat je qualiteit als kwaliteit schrijft, maar dat was net je hele punt
[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 30-01-2004 18:24 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Maar als je specs wil, zoek hier maar: http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dscv1.asp
Mgoe, foto's zijn dus al snel ietwat bewogen bij kunstlicht, zeker als je wat vage shit aan het proberen bent (http://www.tweakers.net/gallery/21429/fotoalbum)
[ Voor 47% gewijzigd door DarkX op 30-01-2004 19:35 ]
Middagje Schiedam > Schipluiden > Maasland > Vlaardingen > Schiedam gedaan

2 is gewoon een normale omgevingsfoto, dan vind ik 7 wel weer iets specialers hebben.
Ben 't wel met je eens. Bij 2 merkte Pelle terecht op dat de wolken ook een blauwzweem hebben, da's zonde. Verder wel aardig tevreden over, 't is een beetje apart, geen echt heldere kleuren namelijk.
Eigenlijk 7 ook maar die is niet helemaal © willem169
Verwijderd
bij de eerste serie mooi lijnenspel.
Daar heb ik nou een hekel aan he.. Sorryjeroen schreef op 07 juni 2004 @ 19:35:
Ik vind ze niet zo bijzonder. Sorry
Beargumenteer dat dan is!
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Deze is trouwens wel aardig. Kan misschien als achtergrond voor iets anders dienen: http://willem.yoursite.nl/dpz/willemstad/007.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door jeroen|IA op 07-06-2004 20:00 ]
Maar da's ieders goed recht