[PHP] webmail inloggen met javascript of iets anders ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Omdat volgens een mod hier javascript geen scripttaal is in je titel nog maar een keer ;)

Ik wil graag in kunnen loggen op openwebmail met een loginpagina die ik gewoon in PHP draai. Waarom ? omdat ik dan niet nog een keer extra voor openwebmail in hoef te loggen

Als het goed is moet dat met javascript te maken kunnen zijn. Ik wil namelijk ook op phpMyAdmin in kunnen loggen op de zelfde manier.

Ik ben even ana het zoeken gegaan. Ik heb wel een klein voorbeeldje voor webmail maar dan zal ik even een editor voor .js op moeten snorren want ik kna er zo weinig mee.

Zijn er mensen die dit ook wel eens gedaan hebben ?? Je maakt dus als het ware met javascript een soort van batch die gaat draaien. Of moet ik het anders doen ?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

BacardiBreezer schreef op 30 januari 2004 @ 13:34:
Omdat volgens een mod hier javascript geen scripttaal is in je titel nog maar een keer ;)
Moeilijk he, stickies lezen: ***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

En dat nadat ik al diverse malen je topictitel heb gewijzigd, dat in topics aan je gemeld heb :/

Daarnaast weet ik echt wel wat er niet in m'n forum thuishoort en niet, als je nu eens de P&W FAQ - Wat hoort hier nu wel een niet? zou lezen zoals we je al diverse malen hebben verzocht jij wellicht ook.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.