POP3 error

Pagina: 1
Acties:

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik mijn email wil ophalen bij een webhost, krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://dopesyndicate.com/Owen/poperror.gif

weet iemand hoe ik dat op kan lossen? Ik heb al geprobeerd de helpdesk te bellen, maar de service zuigt, en ze weten het niet. :(

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

tja, 't is zo en zo iets met permissies van bestanden... als het je eigen server is moet je ff de permissies van de gebruikte bestanden van de POP-server bekijken, en anders heb je denk ik geen rechten om via telnet je mail te checken.. probeer 't eens met een gewone POP-mailchecker (outlook, netscape, whatever)

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 20:30 schreef sir mchyde het volgende:
tja, 't is zo en zo iets met permissies van bestanden... als het je eigen server is moet je ff de permissies van de gebruikte bestanden van de POP-server bekijken, en anders heb je denk ik geen rechten om via telnet je mail te checken.. probeer 't eens met een gewone POP-mailchecker (outlook, netscape, whatever)
Uh...moet je mij eens uitleggen HOE een pop programma de mail ophaalt? :+

• mavink
  • Laatst online: 27-05 09:16
Kijk voor de grap eens of iedereen wel mag schrijven in /tmp, er is best een kans dat-ie daar iets wil neerzetten en dat dat niet gaat.

• oh,when?
  • Niet online
..en anders heb je denk ik geen rechten om via telnet je mail te checken.. probeer 't eens met een gewone POP-mailchecker (outlook, netscape, whatever)...
als je nou eens goed zou kijken dan zou je zien dat dit eigenlijk een POP3 sessie is.
(+OK Welcome to the PowerBSD POP3 server).

iig, het probleem isopgelost. lag aan een te volle tmp directory die geleegd moest worden.

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

ik dacht dat 't een grote deticated mailserver was met telnet-toegang (port 23 dus) - dan zou wel kunnen wat ik zei
Pagina: 1