Inloggen webmail met javascript ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik wil graag in kunnen loggen op openwebmail met een loginpagina die ik gewoon in PHP draai. Waarom ? omdat ik dan niet nog een keer extra voor openwebmail in hoef te loggen :)

Als het goed is moet dat met javascript te maken kunnen zijn. Ik wil namelijk ook op phpMyAdmin in kunnen loggen op de zelfde manier.

Ik ben even ana het zoeken gegaan. Ik heb wel een klein voorbeeldje voor webmail maar dan zal ik even een editor voor .js op moeten snorren want ik kna er zo weinig mee.

Zijn er mensen die dit ook wel eens gedaan hebben ?? Je maakt dus als het ware met javascript een soort van batch die gaat draaien. Of moet ik het anders doen ?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Verwijderd

http://javascript.internet.com

of gewoon naar google.com en dan invullen "javascript *waarvoor het is bedoelt*"

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Dus jij wilt een php pagina waar jou gebruikersnaam en paswoord in staan die automatisch inlogt op jou mail en dat moet dan met javascript?

Leg het nog eens duidelijk uit.

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
André schreef op 30 januari 2004 @ 13:14:
Dus jij wilt een php pagina waar jou gebruikersnaam en paswoord in staan die automatisch inlogt op jou mail en dat moet dan met javascript?

Leg het nog eens duidelijk uit.
Jah idd dat zie je goed ! Ik heb het eens eerder gezien dat dat kan, ik zal die file die ik hbe eens verder goed gaan bekijken maar misschien dat er mensen zijn die hier ook zoiets eens gemaakt hebben ?

@schaa818...... bijdehand :Z

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Lees je die sluitdingen die we typen wel eens? :/

Javascript is nog steeds van de buren, je zet nog steeds geen [taal] in je topictitel.

Jij hardleers, ik geen moeite meer doen om te fixen.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.