Ik heb windows xp prof. geinstalleerd, maar ik heb de licensie nog niet. Ik kan toch alsnog NA 30 dagen activeren als ik de licensie heb hé. (Dus als als die 30 dagen voorbij zijn)
Zonder licentie installeren is illegaal volgens mij.
Yep..
Je moet gewoon binnen 30 dagen je licentie hebben geactiveerd bij Microsoft. 1 ding snap ik niet:
Als jij een pakketje hebt gekocht, zit daar toch gewoon je licentiecode bij ?
( op fluoriserende sticker ) ?
Je moet gewoon binnen 30 dagen je licentie hebben geactiveerd bij Microsoft. 1 ding snap ik niet:
Als jij een pakketje hebt gekocht, zit daar toch gewoon je licentiecode bij ?
( op fluoriserende sticker ) ?
Je hebt 30 de dagen te tijd, dus je kan tot dan wachten maximaaal.
Waarom moet je wachten op de licentie dan? Die staat toch op het CDhoesje
Waarom moet je wachten op de licentie dan? Die staat toch op het CDhoesje
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja dat kan idd dan nog, het is dan nml. het enige dat je dan nog maar kan 
Verder: welkom op GoT nog
Ik pas je topic titel even aan zodat deze voldoet aan de richtlijnen van Windows Operated Systems
Zie: Windows Operated Systems - Policy
Verder verwachten we op GoT wel dat iedereen eerst zelf even goed op onderzoek uit gaat en niet zulke 'simpele' vragen stelt
Zie voor meer info:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Verder: welkom op GoT nog
Ik pas je topic titel even aan zodat deze voldoet aan de richtlijnen van Windows Operated Systems
Zie: Windows Operated Systems - Policy
Verder verwachten we op GoT wel dat iedereen eerst zelf even goed op onderzoek uit gaat en niet zulke 'simpele' vragen stelt
Zie voor meer info:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Als je de officiele licensie hebt of krijgt (van bijvoorbeeld werk). Kan je hem na 30 dagen nog activeren. Als je de officiele licensie niet hebt is het inderdaad illegaal. Maar naar mijn weten moet je XP installeren met de licensie erbij. Als je daar een valse licensie in hebt gemakkt. Kun je niet meer veranderen. Dan moet je hem opnieuw installen
**edit** Het is stelT
OOOOO, gauw veranderen he
**edit** Het is stelT
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 13:12 ]
De licentie heb je lijkt mij al in moeten vullen, voordat je uberhaupt XP in kon komen 
En TS, lijkt mij handig om toe te lichten waarom jij een install kan doen zonder licentie op legale wijze.
En TS, lijkt mij handig om toe te lichten waarom jij een install kan doen zonder licentie op legale wijze.
{signature}
Ok, ik zal het even uitleggen. Het bedrijf waar ze mijn computer in elkaar zetten, installeerd xp even om het systeem te testen. Hoe weet ik ook niet. Vervolgens koop jij de computer, zonder windows xp (ik althans) omdat ik via school veel goedkoper aan xp kan komen. Dit is allemaal volstrekt LEGAAL.
Ik moet dus even wachten op mijn EIGEN xp cd met licensie. Ik kan maximaal 30 dagen nog werken in xp dus... dan zal ik die licensie moeten hebben om te activeren...
Ik moet dus even wachten op mijn EIGEN xp cd met licensie. Ik kan maximaal 30 dagen nog werken in xp dus... dan zal ik die licensie moeten hebben om te activeren...
Lijkt mij dat ze er gewoon ff een HDD in hangen met vooraf geinstalleerde WindowsXP erop ofsow die een x geinstalleerd is op een pc met dezelfde (of bijna dezelfde) configuratie als degeen die je nu besteld.Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:18:
Ok, ik zal het even uitleggen. Het bedrijf waar ze mijn computer in elkaar zetten, installeerd xp even om het systeem te testen. Hoe weet ik ook niet...
Stonefolk2000, educatieve licenties kunnen afwijken en doen het dus vaak niet op een normale installatie!
offtopic:
Bovendien is de installatie zoals ie nu is nog niet bewezen legaal, aangezien jij je licentie nog niet aan de winkel hebt kunnen laten zien.
Bovendien is de installatie zoals ie nu is nog niet bewezen legaal, aangezien jij je licentie nog niet aan de winkel hebt kunnen laten zien.
{signature}
is wel legaal, omdat hij 30 dagen evaluatie heeft.Voutloos schreef op 30 januari 2004 @ 13:39:
Stonefolk2000, educatieve licenties kunnen afwijken en doen het dus vaak niet op een normale installatie!
Hij kan dus beoordelen of het voor hem een geschikt pakket is.eva·lu·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 beoordeling, waardering => nabeschouwing
2 [econ.] bepaling van de muntwaarde
voor de rest snap ik absoluut niet waarom jij (en sommige anderen) je daar zo druk over maakt.
Als je het topic niet vertrouwd, dan kun je een TR (topic report) aan maken, en dan zal een evt. modje wel/niet reageren daarop, en dat is niet jouwn taak.
Aangezien je niet ontopic reageert, is dat dus ook "ongewenst post gedrag"
offtopic:
Nu ga ik dus ook al off-topic reageren
Nu ga ik dus ook al off-topic reageren
Pagina: 1