[PM] Het grote 'Roept u maar'-topic.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet niet in hoeverre dit de bedoeling is, maar met dit topic hoop ik dat ik de drempel voor een nieuwspost-controle kan verlagen. Iedereen die meent dat een draad of een individuele reactie tekort gekomen is of gewoon vergeten, kan hier in deze draad de betreffende Nieuwspost-url neerplanten en dan gaat iig deze PM de hele draad doorkijken. 't is geen garantie dat je +1 dan vanzelf een +4 wordt, maar een ongemodde +1 zou wel eens op kunnen vallen.

De enige voorwaarde die ik stel is dat het nieuwspost minstens 24 uur oud is, want anders zou gewone reguliere moderatie prima werken en hoeft de PM IMHO niets te doen. Voor indivuele reacties zou ik dat op 36 uur willen stellen, aangezien de moderatieweging dan een van 1 naar 4 beweging uitsluit.

* Delerium kijkt wel naar hoe deze draad uitpakt.

Dus, url neerplanten en afwachten maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Google kan geen 'whois'-aanvragen meer doen: daar zitten heel wat +3's bij die IMHO een +1 mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Harm schreef op 31 januari 2004 @ 02:24:
Google kan geen 'whois'-aanvragen meer doen: daar zitten heel wat +3's bij die IMHO een +1 mogen worden.
Ik heb een regulier rondje gelopen, maar ben bang dat het allemaal PM-werk wordt. Draad zit al op het kantelpunt.

3=>2
3=>1
3=>1
3=>1
4=>2