Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec P160 temperatuursensor doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb volgend probleem:

eerst en vooral, er zitten 2 sensors bij die je moet connecteren, één op je harde schijf (volgens mij tussen een schroef ofzo) en de andere op mijn moederbord (een asus p4c800 deluxe, zelfde aansluitmanier). nu krijg ik niets op het lcd schermpje(geen oplichting). wat ik wel raar vindt is dat de powerledconnector van mijn case 2 aansluitpunten heeft terwijl mijn moederbord natuurlijk 3 pinnetjes daarvoor bezit. Kan mijn probleem daar met te maken hebben?iemand ervaring met deze case of een oplossing hiervoor...
alvast bedankt!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02

World Citizen

FreeReef.nl

Nee kweet niet wat de oplossing is maar je moet niet de sensor bij het schroefje zetten van je HD maar aan de onderkant, bij het ronde gedeelte. :?

Waar het middelpunt van je schijven zitten. dan jeb je het beste temp weergave

FreeReef.nl

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Koop een nieuwe zou ik zeggen.

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Topicstarter
mark10123 schreef op 30 januari 2004 @ 13:09:
Koop een nieuwe zou ik zeggen.
Niets beter te melden ofzo??
als je niet kan helpen, bespaar me dan je commentaar! :(

Verwijderd

ik weet niet wat voor ding je hebt maar bij gaat het het volgende: er zitten 3 sensoren op, er komt een power uit het moederbord voor de cpu koeler. En er moet nog een 3 pinnige plug in van de voeding. Ik heb er een verbind stuk bij gekregen, van een molex naar een 3 plug. mischien dat dat je probleem is.

Verwijderd

ik heb dezelfde kast...

die 2/3 polige connector voor op je mobo heeft er niks mee te maken.. die is voor de aan/uit knop. gewoon een 3 polig uit een oude kast slopen, en dan goed kijken hoe hem erop zet...

het je de molex wel gewoon aangesloten?

of misschien heeft het sensor kortsluiting gemaakt toen je hem probeerde vast te draaien met de schroef

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:36:
[...]

Niets beter te melden ofzo??
als je niet kan helpen, bespaar me dan je commentaar! :(
Uhh ,ik bedoelde niet een nieuwe case ,maar een nieuwe sensor. Het zal waarschijnlijk een gewoon goedkoop type sensor zijn. Deze sensors zitten in heel veel apparaatjes die je voor 3 euro bij de blokker koopt. Mischien moet je zo'n sensor ergens een uit slopen en die dan proberen.

SORRY VERKEERD BEGREPEN! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door mark10123 op 31-01-2004 00:15 . Reden: Verkeerd Begrepen! ]

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 15:47
Antec staat bekent om zijn uitstekende service.
Mail die mensen eens en ik kan mij niet voorstellen dat het niet goed komt.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Topicstarter
lol die molex zat goed verstopt :)
maar een van mijn sensors is gesneuveld (die geeft nu zo een "-E" aanduiding op mijn schermpje :'( )
nu weet ik niet hoe ik dit mogelijk kan vervangen...
het zijn 2 draadjes die samenkomen met een laagje plastic er rond.
alvast dank voor al jullie reacties inc die die ik verkeerd had verstaan :p
Pagina: 1