Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Ik heb gisteren mijn bij belbeter.nl bestelde Samsung C100 binnengekregen.
Toen ik de doos openmaakte was de verzegeling al verbroken, de batterij was al opgeladen en bij het aanzetten kwam er een Vodafoonlogo in beeld.

Nu is het zo dat ik niet bij Vodafoon zit en het idee heb dat deze GSM al gebruikt is. Vandaag heb ik dus contact opgenomen met Belbeter.nl
Zij zeiden mij dat zij altijd de inhoud van de doos controleerden, vandaar dat de verzegeling verbroken was. Ook testen zij de gsm en was de gsm zo voordelig (150Euro) omdat ze ze van Vodafoon vandaan haalden.

Hebben meer mensen eervaring met dit soort dingen en moet ik dit alles geloven?
Ik heb wel de mogelijkheid hem terug te sturen voor een andere, maar daarbij zeiden ze dat ik er dan eentje krijg met hetzelfde verhaal.

P4°2.0blablablablabla

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Misschien toch wel even verstandig om langs onze vrienden in het blauw langs te lopen. Dan heb jij in iedergeval niets mis gedaan.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Als er geen krassen of beschadegingen opzitten dan denk ik dat je hun verhaal wel kan geloven. Zij hebben liever ook niet dat mensen een kapotte GSM terug krijgen.

Senile! Senile Oekaki

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Dan heb je je vraagstelling niet goed gedaan. Als jij zegt "er zit een operator logo" en zij hadden geraden dat het vodafone was, was het overtuigender. Zoals het nu gegaan is zou iedereen er zo onder uit proberen te komen

Dus gewoon nog een keer bellen en dan kijken of ze het goede antwoord geven.

Dan weet je tenminste dat ruilen idd geen zin heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Voutloos op 30-01-2004 12:36 ]

{signature}

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Doen ze wel eens vaker.. kopen ze vodafoon pakketten in, halen ze het abonnement en info eruit en verkopen de telefoon en abonnement los van elkaar.. Waardoor ze het abonnement met stuntaanbiedingen kunnen verkopen en het toestel tegen de "normale" prijs..

Pvouput live

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Kan zijn dat ze de spullen gescheiden hebben dus simkaart eruit wat de meeste hier zeggen, hopelijk is hij wel gewoon bruikbaar dat er dus geen simlock op zit etc.. Verder als ik jouw was gewoon effe goed kijken dat er geen krassen opzitten en b.v effe met een code de build time van de telefoon uitlezen en kijken of er al mee gebeld is ...

Verwijderd

Hoe ruikt de telefoon dan? Als'ie een beetje naar lekker-nieuw-telefoontje ruikt zou ik me niet druk maken. :+

Maar even alle gekheid op een stokje; een winkel moet de telefoon gewoon verzegeld en wel leveren, tenzij er met de consument anders is afgesproken.

Konsument! Staat op en eischt Uw recht!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11 08:30

vozzie

Zo beter?

Waarschijnlijk heb jij dan inderdaad een 2de hand telefoon.
Hun kopen denk dan telefoon op van Providers die telefoons terug krijgen omdat die kapot zijn of waar iets anders aan mankeert en verkopen hem dan zelf door voor een lage prijs.

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
De GSM is niet beschadigd en het stukje folie over het beeldscherm zit er ook nog op. Alleen is er wel met de instellingen gekloot. Ik ben nu op mijn werk, vanavond kan ik pas kijken of er al mee gebeld is. Helaas als ik bel krijg ik altijd dezelfde persoon aan de lijn.. en politie, daar heb je niet veel aan :/

Vanavond weten we meer...

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

Ookal is er nie mee gekloot dan vind ik het niet netjes dat ze niet hebben gemeld dat het om een ´vodafone versie´ gaat. Als je met bijvoorbeeld Orange belt dan zit je niet te wachten op een Vodafone logo in beeld enzo.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

_bas_ schreef op 30 januari 2004 @ 12:34:
Als er geen krassen of beschadegingen opzitten dan denk ik dat je hun verhaal wel kan geloven. Zij hebben liever ook niet dat mensen een kapotte GSM terug krijgen.
volgens mij is dat niet helemaal juist, dozen van samsung toestellen zijn altijd verzegeld. dit gebruik op 't moment dat ze de fabriek uit rollen. een bedrijf als belbeter.nl zou hierop vanaan moeten. heel nederland krijgt een samsung verzegeld en wel.
ik zou er werk van maken als ik jou was.
wanneer het om een los simlock vrij toestel ging, mag / kan vodafone logo niet verwerkt zijn in 't opstart scherm.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1