[HyperTerminal] Verbinding behouden

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 15:23
ik moet inbellen naar een systeem, en via telix werkt de modem al niet. als ik hyper terminal opstart reageert de modem wel. ik kan inbellen wat ik ook doe, maar de bedoeling is dan dat er op de pc ( laptop ) een ander programma gestart wordt wat de com port gebruikt van de verbinding. maar als ik dat wil doen dan zegt ie dat de poort in gebruik is door hyper terminal, logisch, maar als ik hyper terminal afsluit wil die ook de verbinding afsluiten.

is er een optie om hyper terminal af te sluiten en toch de verbinding te behouden ?? het gaat hier om een laptop met xp, en een gewone standaard on-board modem.

• orange.x
ik zal nog even een kleine uitleg geven wat precies de bedoeling is.

ik zit dus met een modem. en ik probeer in te bellen naar een systeem van een zwembad. dit doe ik via de com1 poort. via telix kan ik nu een verbinding opstellen. als ik dit doe dan verbind de computer met dat systeem. nu is het de bedoeling dat ik telix afsluit ( wat op andere pc's gewoon goed gaat ) zonder dat de verbinding met dat systeem vervalt. maar dit is dus niet het geval, de verbinding valt weg.

op andere pc's is het dus zo dat de verbinding blijft en dat je met een ander programma kan connecten via de bestaande verbinding.

ligt dit aan het OS ?? XP op deze pc en win98 of nt op andere pc's.. ?

• orange.x
kick schop enz.. niemand ?