Toon posts:

Unlock-Nieuwe versie

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas met de nieuwe versie van de Samsung E700 kun je die code niet meer gebruiken. Ik heb gelezen in een ander forum: "Bij de nieuwe versies van de E700 heb je niets meer aan die code, dan heb je een speciale clip nodig die je op het toestel zet en dan is de simlock er in no-time af." misschein dat sommige mensen hier wat meer over weten...?

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mag niet volgens de FAQ : FAQ Internet & Telefonie
Ik zoek een programma om mijn telefoon mee te unlocken

Nee!, en wel hierom:

De rechter heeft besloten dat het unlocken deels toegestaan is. Het houdt in dat je de telefoon mag unlocken mits je via de datakabel de unlockcode berekent. De tweede manier, via flashsoftware de telefoon unlocken is niet toegestaan. Je verwijdert namelijk een gedeelte van de bestaande software en dit mag niet in verband met auteursrechten.

Voor de crew is het echter onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.

[ Voor 83% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 30-01-2004 13:32 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 13:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hij vraagt niet om een code/warez maar of mensen meer weten over het feit dat er bij nieuwe toestellen een andere manier nodig is om te un-locken.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Die clip is alleen om de foon te unlocken zonder een PC te gebruiken.
Gebruik eerst maar eens ff Google want het stond er als eerste hit. :)

Senile! Senile Oekaki

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Unlocken doen we niet op GoT, deze gaat dus dicht. Zie ook de quote uit de FAQ hierboven.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.