Toon posts:

aanpakken adata.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
helaas is mijn adata topic van gisteren alweer op slot gezet, dus voel ik me genoodzaakt zo maar weer verder te gaan.
ik had geen idee dat je voor de Shopsurvey een ander inlognaampje en ww moest hebbendan voor got. die heb ik net dan maar aangemaakt maar mag pas over 14 dagen reageren op de SS... vandaar hier dus maar weer door.

na de SS reacties gelezen te hebben over adata.nl ben ik natuurlijk niet blijer geworden. vandaag weer verschillende keren geprobeerd contact met ze te krijgen zonder resultaat.
ik ben lid van de consumenten bond en heb daar ook een melding van deze wanpresterende shop gedaan. ik zal verder moeten wachten tot er 30 dagen verstreken zijn na opdracht, als er dan nog nix geleverd is kan ik mijn geld terug claimen, wat zij dan weer binnen 30 dagen op mijn rekening teruggestort moeten hebben. dit is reguliere internetwinkel regelgeving.
ikwas toch niet helemaal van plan om hier op te wachten.
ik wil die praktijken heel graag aanpakken. als ik mijn bedrijf zo zou voeren was ikallang failliet !
zolang de bovenstaande regeltjes niet overschreden worden kan ik juridisch niet veel doen, maar ik heb een goede ingang in het programma KASSA van de vara.
wie wil zijn ervaringen met me delen over de adata.nl winkel zodat ik die gebruiken kan voor een onderwerpje in het programma kassa?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder is dit gewoonweg de plek niet om dergelijke berichten te plaatsen. Wacht maar geduldig af tot je wel in de Shopsurvey kunt posten. Bovendien is al meer dan genoeg over dit soort onderwerpen geschreven in SG (Stuffis Generalis), een ander subforum van GoT.

Dat je evt niet in Shopsurvey of SG kunt is geen vrijbrief om hier offtopic te gaan.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.