Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu even met een groot probleem. Heb in December 2003 Navigatie MD 40600 gekocht toen ik bij mijn broer in NL was. Ding werk(te) prima tot gisteren.Geen scherm meer en compleet dood.Kan mijn KASSABON nergens meer vinden en Service Center Belgie weigert te repareren. In Panningen willen ze een Kassabon zien ( waar kan je die dingen anders krijgen dan bij ALDI, begrijp die eis van kassabon niet goed). Kan iemand mij helpen ??
:?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Soms helpt het wel om iets meer op je standpunt te staan maar sommige bedrijven kunnen nogal vervelend zijn.
Je zou eens kunnen kijken op www.staiksterk.nl of je uberhaupt wel een kassabon nodig hebt voor je garantie. :)

Senile! Senile Oekaki

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet aan kunnen tonen dat je het ding legaal hebt gekocht, ofwel via de wegen zoals ze worden aangeboden: in de winkel. Je kunt het net zo goed hebben gejat.

LinkedIn WoT Cash Converter

• wauswaus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 15:32
ik had een laptop van Medion bij aldi gekocht en daar had ik ook gezeur mee. Helpdesk gebeld en ze hebben via een koeriersdienst opgehaald...ze hebben me nooit gevraagd naar een kassabon alhoewel ik deze er wel bij heb gedaan...

later heb ik de laptop terug gebracht naar de aldi...daar heb ik de kassabon laten zien en heb ik mijn geld terug gekregen. Ik heb de laptop 3 maanden! Gehad

Mijn advies: Als de sodemieter naar die bon zoeken!! Vind het ook erg raar dat je deze niet meer hebt omdat bijna iedereen weet dat het belangrijk is voor de garantie! :X

"Software is like sex: it's better when it's free."

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Kijk anders eens in je rekeningafschriften of je dat bedrag gepint hebt, sommige winkels vinden dat ook voldoende (of dan kunnen ze op basis van transactienummer de bon in hun administratie terug vinden).

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Als je kunt overleggen dat je het ding inderdaad legaal heb gekocht, dat kan met een kopie van je bankafschrift, dan zullen ze er bij Medion geen probleem van maken.
Ik zou vanavond gewoon even terugbellen..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je hem niet opsturen naar de fabrikant, dus Medion? Of bedoel je dat met "service centrum"? Medion spul is ook wel in andere winkels dan Aldi tekoop, ik weet niet of dat ook voor navigatiesystemen geldt, maar voor laptops bijvoorbeeld sowieso wel :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
Het is een beetje gek als je alles zonder kassabon weer kan inleveren. Zo heb je een beetje onbeperkt garantie. Maar ik denk dat als je op een andere manier duidelijk kan maken dat je hem toen gekocht hebt, dat ze je misschien wel willen helpen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Een kassabon heb je niet nodig voor garantie.
Eigenlijk moet het garantiebewijs door de winkel worden ingevult.

Maarja, bijna geen enkele winkel die dat doet en dan kan je bijna alleen maar terugvallen op die kassabon.
Winkels zijn trouwens verplicht om alle verkopen te registreren en deze x jaar te bewaren.
Heb je toevallig met de pinpas betaald?? zoja dan zou je eenvoudig weg met een afschrift (waar dus een transactienummer op zit) je garantie kunnen claimen.
Ze hebben alleen maar een bewijs van koop nodig.

edit: ik ben een spuitelf 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door job op 30-01-2004 21:39 ]

Pagina: 1