Krijg net een mailtje van 1 of andere dame die ik echt niet ken.
Het komt heel persoonlijk over alsof ze het naar het verkeerde e-mail adres heeft gestuurd maar ondertussen zit er wel een link in naar clickpoints.nl
Is dit mailtje nou echt verkeerd verstuurd of is het just ordinairy SPAM?
Het komt heel persoonlijk over alsof ze het naar het verkeerde e-mail adres heeft gestuurd maar ondertussen zit er wel een link in naar clickpoints.nl
Is dit mailtje nou echt verkeerd verstuurd of is het just ordinairy SPAM?
Hoi Charlotte,
Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit.
DE BESTE WENSEN VOOR 2004.
Dat het maar weer een heel gezellig jaar mag worden. Binnenkort een borreltje in Luxembourg? Heb je het ook al gehoord van Ellen en Henk? Ik zei het je toch al, dat kon nooit goed gaan. Hij zat zelfs met mij te flirten toen ik hem eens in de kroeg tegen kwam.
Ze zijn ook allemaal het zelfde he...... ;-) Maar nu kunnen we wel weer heel gezellg met zijn drieen op stap. Wel sneu voor Ellen hoor. Maar er zijn nog zat andere mannen.
Maar nu nog even wat leuks. Ik heb me onlangs opgegeven voor een online spaarprogramma, en ik dacht misschien heb jij ook wel interesse om mee te doen. Het heet ClickPoints en als je meedoet ontvang je alleen maar mailtjes over die onderwerpen die jij leuk vindt. En je kan er ook nog eens een leuk bedrag mee sparen. En het is anti spam. Kijk zelf maar eens op de site:
http://www.clickpoints.nl/ ?r=1008
Kijk maar ff je kan je ook opgeven en het gewoon even uitproberen.
Bel me anders nog even vrijdag avond. Kunnen we gelijk een afspraak maken voor die blind date met die jongen bij jou op kantoor.
Groetjes x
Diana
PS: Je leest op de site wel waarom ik je via deze mail heb uitgenodigd...kan je je collegatjes geld voor jou laten verdienen... :- )
[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 30-01-2004 11:56 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."