Nieuw soort spam?

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Krijg net een mailtje van 1 of andere dame die ik echt niet ken.

Het komt heel persoonlijk over alsof ze het naar het verkeerde e-mail adres heeft gestuurd maar ondertussen zit er wel een link in naar clickpoints.nl

Is dit mailtje nou echt verkeerd verstuurd of is het just ordinairy SPAM?
Hoi Charlotte,

Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit.
DE BESTE WENSEN VOOR 2004.
Dat het maar weer een heel gezellig jaar mag worden. Binnenkort een borreltje in Luxembourg? Heb je het ook al gehoord van Ellen en Henk? Ik zei het je toch al, dat kon nooit goed gaan. Hij zat zelfs met mij te flirten toen ik hem eens in de kroeg tegen kwam.
Ze zijn ook allemaal het zelfde he...... ;-) Maar nu kunnen we wel weer heel gezellg met zijn drieen op stap. Wel sneu voor Ellen hoor. Maar er zijn nog zat andere mannen.

Maar nu nog even wat leuks. Ik heb me onlangs opgegeven voor een online spaarprogramma, en ik dacht misschien heb jij ook wel interesse om mee te doen. Het heet ClickPoints en als je meedoet ontvang je alleen maar mailtjes over die onderwerpen die jij leuk vindt. En je kan er ook nog eens een leuk bedrag mee sparen. En het is anti spam. Kijk zelf maar eens op de site:

http://www.clickpoints.nl/ ?r=1008

Kijk maar ff je kan je ook opgeven en het gewoon even uitproberen.

Bel me anders nog even vrijdag avond. Kunnen we gelijk een afspraak maken voor die blind date met die jongen bij jou op kantoor.

Groetjes x
Diana

PS: Je leest op de site wel waarom ik je via deze mail heb uitgenodigd...kan je je collegatjes geld voor jou laten verdienen... :- )

[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 30-01-2004 11:56 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:13
Is dus SPAM. Heb hetzelfde mailtje gekregen. Toch stiekum wel helemaal doorgelezen. Doen ze goed... ;)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Exterazzo

Qeasy

Ik hou het erbij dat het gewoon ordinaire spam is, verpakt in een 'mooi' verhaal.

Audentia

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
MarkTheFOX schreef op 30 januari 2004 @ 11:03:
Is dus SPAM. Heb hetzelfde mailtje gekregen. Toch stiekum wel helemaal doorgelezen. Doen ze goed... ;)
Idd, geloofde er al geen barst van. --> SHIFT-DEL

[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-01-2004 11:05 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gewoon melden op clickpoints.nl, zo'n site heeft vaak wel een anti-spam policy en die sluiten die gebruiker dan gewoon af als er teveel mensen klagen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
op de site:
an ik ook nieuwe leden aanbrengen?
Ja, dat kan. Op je persoonlijke pagina van de ClickPoints-site ("Mijn Pagina"), kan je onder "Refferal Programma" een referral link vinden. Via deze link kan je nieuwe leden aanmelden onder jouw naam. Zo kan je bijvoorbeeld je referral-link in een e-mail zetten en vrienden en familie uitnodigen om via deze link zich aan te melden bij ClickPoints. Je verdient dan een percentage van wat deze door jou nieuw aangebracht leden verdienen. Het ongeoorloofd versturen van grote hoeveelheden mail (SPAM), is niet toegestaan. Tevens is het niet toegestaan om andere personen te belonen voor een aanmelding.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-04 15:31
Hmm, ClickPoints.nl zegt zelf anti-SPAM te voeren en haar leden zelfs af te stoten als ze zich aan SPAM schuldig maken....
Als dat '?r=1008' voor een referer staat zou je de persoon aan kunnen geven bij ClickPoints.nl, maar jah als het echte SPAM is is het alleen maar een bevestiging dat kun mails grondig gelezen worden :P
edit:
Sjit, Kees is sneller. Maar hij dubbelpost dan ook ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Mac_Cain13 op 30-01-2004 17:31 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Iemand wil dus clicks verdienen door iedereen over te halen er ook aan mee te doen. Negeren en clickpoints.nl op de blacklist (Mailwasher).

LinkedIn WoT Cash Converter

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:13
PcDealer schreef op 30 januari 2004 @ 11:12:
Iemand wil dus clicks verdienen door iedereen over te halen er ook aan mee te doen. Negeren en clickpoints.nl op de blacklist (Mailwasher).
De mail komt dus niet van Clickpoints. Waarom zou je die dan blokkeren?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

MarkTheFOX schreef op 30 januari 2004 @ 11:14:
[...]

De mail komt dus niet van Clickpoints. Waarom zou je die dan blokkeren?
Oeps! Da's waar. Maar als je de link gebruikt, met de referer (?r=1008) dan krijgt degene die het heeft gestuurd clicks (of wanneer jij je a.d.h. van die link aanmeldt).

LinkedIn WoT Cash Converter

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Exterazzo

Qeasy

Ligt het aan mij, of is die site van ClickPoints down?

Audentia

Verwijderd

Exterazzo schreef op 30 januari 2004 @ 11:22:
Ligt het aan mij, of is die site van ClickPoints down?
Het ligt niet aan jou, ze hebben een dns probleempje
Pagina: 1