Toon posts:

Goedkoop, doch delijk mobo voor P3-500 ofp3-600?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel verklaart het al, ik moet voor een vriend een computer samenstellen, en hij weet nog niet precies welke processor hij neemt (500 of 600). Nu was ik dus op zoek naar een goed mobo. Overklokken is niet aan de orde.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Athlon MSI 6167. Geen twijfel over mogelijk.

Verwijderd

Zoals de titel al zegt koopt hij een INTEL p3-500 of 600.
Mijne is een Asus P3b-f die wordt overal goed beoordeeld. Kost momenteel ongeveer fl.380,-. Is niet de goedkoopste, maar wat is goedkoop voor een moederbord?

Verwijderd

Inderdaad ,Asus P3B-F is het beste bord als je toch niet gaat OC'en .

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
:)PeeJee, ben je vergeten op welk forum je zit??

Je zit hier op tweakers. De betekenis van dat woord ken je toch wel he :)

Verwijderd

Als je goed had gelezen , had je gezien dat ie niet gaat overklokken . :)

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik snap niet dat als je geld genoeg hebt voor een PIII 500/600, dat je dan nog een goedkoop mobo wilt. Op die prijs maakt 100,= meer of minder ook niet meer uit. Asus staat inderdaad goed aangeschreven en daar zou ik dan voor gaan.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Mag ik vragen wrom je een intel koopt en niet een amd athlon k7? ik heb er zelf een en dat ding is echt rete snel en stabiel... GrTz.. Uhmmie

Ps. Iedereen ligt trouwens over de stabiliteit van de MSI 6167 te klagen, maar mag ik jullie er ff aan herinderen dat Kyrotech al hun overgeclockte systemen op dit board draaien :) en ik vind zelf ook dat dit board zeer goed is...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Ik ben erg blij met m'n Abit BE6.

Verwijderd

Ik moet voor kennisen een pc samenstellen en dan dacht ik zelf aan een athhon.
Welk moederbord + grafische kaart raden jullie mij aan? Hij wordt NIET overgeklokt.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei, het is voor een kennis, en hij heeft nu eenmaal Intel-kriebeltjes. 'k denk da'k die P3BF maar doe

Dank allen!
Pagina: 1