Toon posts:

ISA-Server vervelend password venster uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai op het werk ISA-Server met Windows 2000.

Nou is het voor mij heel irritant dat iedere keer als er een verbode pagina opgevraagd word (of als er een linkje naar een verbode pagina staat) er een inlogscherm komt.

3 keer fout invullen geeft mijn pagina met "Pagina mag niet bezocht worden"

Is er een manier om dat wachtwoord scherm uit te zetten ? Dus dat ik meteen het scherm krijg met "Pagina mag niet bezocht worden"

Verwijderd

Wat bedoel je precies met verboden pagina's ? Is dat bepaalde content die in de ISA-server is geblokkeerd ?

Voor zover ik weet kan je dat niet op de eigen machine doen, maar moet dat op de ISA-server zelf. Jouw account zal dan meer 'rechten' moeten hebben zoals bijvoorbeeld 'geen restricties'op de te bezoeken pagina's. Je kan hiervoor een aparte 'content-groep' maken waar jij dan lid van moet zijn. Hierdoor weet de server dat je die bepaalde content mag zien en zal dus niet vragen om in te loggen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

meestal kun je wel via een vertaalsite ergens indirect bijkomen ;)

maar die linkjes zijn iss wel vervelender ...
gewoon op escape rammen werkt dat niet iets makkelijker?
ik vermoed dat je er niet echt onderuit komt tenzij je al die sites opnemmt in je host file en das niet leuk

[ Voor 63% gewijzigd door Fish op 30-01-2004 20:25 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel dus dat als andere mensen mijn ISA-server gebruiken er geen password scherm komt als een pagina geblockeerd is.

Dus gewoon METEEN "Deze pagina mag niet bezocht worden"

inplaats van 3 keer op wachtwoord zeuren...

Maar ik kon het nergens vinden in ISA-Server