Goeiemorgen, middag, avond
Ik heb hier een defecte Compaq Deskpro staan. Als ik hem opstart, dan gaan de ventilatoren aan en maakt de harddisk heel even een geluidje (dat gewone harddisk gekraak dus) en dan niets meer. Het scherm reageert nergens op en blijft mooi inactief. Er zit geen videokaart in, de connector voor de monitor is on board.
De PC geeft ook geen standaard "PIEP!" bij het booten. Hij lijkt wel te bevriezen net na het opstarten. Gisteren had ik ook zo'n PC in men handen en daar lag het aan de harddisk. Hier dus niet.
Alle mobo lichtjes branden mooi.
Ik heb het volgende al geprobeerd :
- ram eruit => geen verandering
- Harddisk eruit => geen verandering
- ram in een ander slotje => geen verandering
Weer eens een voor mij vreemde situatie! Voor wie niet ?
Ik heb hier een defecte Compaq Deskpro staan. Als ik hem opstart, dan gaan de ventilatoren aan en maakt de harddisk heel even een geluidje (dat gewone harddisk gekraak dus) en dan niets meer. Het scherm reageert nergens op en blijft mooi inactief. Er zit geen videokaart in, de connector voor de monitor is on board.
De PC geeft ook geen standaard "PIEP!" bij het booten. Hij lijkt wel te bevriezen net na het opstarten. Gisteren had ik ook zo'n PC in men handen en daar lag het aan de harddisk. Hier dus niet.
Alle mobo lichtjes branden mooi.
Ik heb het volgende al geprobeerd :
- ram eruit => geen verandering
- Harddisk eruit => geen verandering
- ram in een ander slotje => geen verandering
Weer eens een voor mij vreemde situatie! Voor wie niet ?