Toon posts:

[Word97] Tijdelijke bestanden zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je bezig bent met een Microsoft Word document, zal Word een tijdelijk bestand aanmaken in dezelfde map als waar het bestand staat, maar dan met een ~ teken ervoor.

Nu is het probleem dat het verborgen bestand zichtbaar is, als ik het bestand wil opslaan (Opslaan als).

In de windows verkenner heb ik bepaald dat verborgen en systeem bestanden niet zichtbaar zijn. Als ik dan ook met de windows verkenner een kijkje neem, zie ik keurig de verborgen bestanden niet.

Dus ik zou zeggen dat dit een Word instelling is. Nou Word doorgespit, maar niks kunnen vinden.

Iemand nog een idee, waar ik het moet zoeken?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Vreemd, want het BestandOpslaan boxje van Word97 neemt gewoon de instellingen van Windows over.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 30 januari 2004 @ 09:49:
Vreemd, want het BestandOpslaan boxje van Word97 neemt gewoon de instellingen van Windows over.
Ja idd. Dat is normaal volgens mij ook zo.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zo werkt het op de systemen hier ook, kheb ff gekeken maar er is verder geen optie in W97 voor zover ik zie.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 08:32

Hmail

Doet ook maar wat.

Klinkt dom, maar ik had het ook met Word2000 en daar heb ik in een gekke bui eens bij (win98) Mapopties eerst ingesteld dat alles weergegeven moest worden. Toen OK en daarna weer opnieuw instellen dat het verborgen moest worden. toen was het probleem verholpen. Let wel ff op dat er niks van Office openstaat

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 18:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hmail schreef op 30 januari 2004 @ 15:02:
Klinkt dom, maar ik had het ook met Word2000 en daar heb ik in een gekke bui eens bij (win98) Mapopties eerst ingesteld dat alles weergegeven moest worden. Toen OK en daarna weer opnieuw instellen dat het verborgen moest worden. toen was het probleem verholpen. Let wel ff op dat er niks van Office openstaat
Klopt, zo heb ik het ook eerder eens opgelost :)

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 08:32

Hmail

Doet ook maar wat.

ws had je verborgen bestanden weergeven aanstaan toen je office installeerde?

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Pagina: 1