Toon posts:

disassemben and reassemblen van een file

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een progsel geschreven, dat programmatje maakt ook een service aan. Maar hij heeft een typ fout gemaakt :S in de service naam, en hij heeft de source niet meer. Ik heb hier op t.net gelezen dat je een programma kan disassemblen en dan dingen aanpassen en dan weer assemblen maar is dat heel moeilijk? want wij kunnen alle bij geen assembly lezen.

Het enige wat er moet gebeuren is een naampje aanpassen.

Is dit moeilijk te reasliseren?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Met een hexeditor kom je een heel eind.

En voor de rest: BACK JE ROTZOOI UP!!!

Siditamentis astuentis pactum.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Je wil het nu gaan gebruiken, maar je hebt geen source meer... :? NOFI, maar dit lijkt toch echt meer op een hack dan op 'even een naam aanpassen'.

Overigens is het ook wel tof om de taal even erbij te vermelden, zodat als er mensen zijn die je hierbij willen helpen, deze mensen ook weten waar het om gaat...

[ Voor 4% gewijzigd door OZ-Gump op 30-01-2004 09:39 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik wist niet dat het uitmaakte welke taal, ik dacht dat de assembly altijd hetzelfde was. Maar het gaat om c++,

Oh en het gaat niet om een hack als ik iets moet hacken ofzo dan ga ik wel ergens anders zoeken!

Maar ja ik ga wel met een hex editor aan de slag. Het is ook geen wereld ramp. het is ook niet echt mijn probleem maar ik probeer die dude alleen maar te helpen

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Met een hexeditor lukt het wel, en al met al is hexeditwerk niet echt een P&W issue :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.