Toon posts:

iemand met SPV-E100 in Apeldoorn e.o. ?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste naar de MODjes:

Het flashen van een SPV-E100 is legaal, Orange stuurt zelfs de updates naar de klanten. En ik probeer m niet te unlocken op welke manier dan ook!
En ik ben al naar de Orange shop in Deventer geweest: daar kregen ze zelf de flash software al niet op de pc geinstalleerd
En ik heb naar Amersfoort gebeld: daar hadden ze de cradle van de SPV-E100 niet..

Please gooi nou niet wéér gelijk dicht!

- Oftewel:

- Ik ben op zoek naar iemand met Orange SPV-E100 in Apeldoorn en omstreken.

- waarom?

- Nou, mijn SPV-E100 doet ut nie echt meer en nu zoek ik iemand die mij even
- kan helpen om de SPV-E100 te flashen zodat ie weer werkt

- Wie kan mij helpen???

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 16:02

sjaak

un giorno credi

De craddle is toch hetzelfde als die van de eerste spv? Dat maakt je kans alweer groter. Mocht je niemand vinden en iemand in Utrecht ook goed vinden wil ik je wel helpen. :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Allereerst is het NIET de bedoeling dat je na een gesloten topic gewoon een nieuwe opent. Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dan over je topic: GoT is niet voor dit soort vragen bedoeld. Je kunt [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml] doorkijken en misschien een paar mensen zelf benaderen. Van mijn part zet je een advertentie in Vraag & Aanbod ofzo...

En ik snap je probleem niet; waarom neem je niet gewoon je eigen cradle mee als ze ergens de cradle niet hebben?

Dicht.

Dit topic is gesloten.