Thread Rampzalig gemod....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Dat is dus hier, schijnbaar zijn mensen die behulpzaam zijn en allemaal tegelijk posten dubbelposters.

Tevens staat er spul onterecht op Troll, en te veel op een laag niveau...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit maar de enige draad was waar dat gebeurde was het niet zo'n probleem. |:(

Ik ben vanaf het begin niet blij geweest met deze mod methode, en dat is ook duidelijk te zien aan mijn zwaar afgenomen reactiefrequentie op t.net (onder alias chaos).
Het is zelfs de reden dat ik op GoT ben gaan reageren omdat daar het niveau nog op een acceptabel niveau ligt, want als je ziet welke reacties tegenwoordig "+4 interessant" krijgen nadat die persoon volledige onzin heeft uitgekraamt of zijn reactie op achterhaalde feiten baseert schrik je toch wel een beetje.
Daar valt niet tegenop te modden.

Nu lijkt het erop dat ik het bekijk onder het motto:"wat nu een spookrijder, ik zie er honderd!"... maar dit komt ervan als je onervaren en onwetende leden laat modden.

Je krijgt het effect hier ook mee van: "he, ik begrijp het... ik krijg veel punten... ik ben goed... ik heb het uitgevonden... ik ben oppertweaker... ik ben god himself!!!" en dat terwijl ze constant de plank mis blijven slaan, maar daar toch wel punten voor krijgen, waardoor anderen weer het idee krijgen dat die persoon het snapt en die gaan weer op zijn ideeen/advies etc. af.

Het is een soort vicieuze cirkel waar dit mod systeem in terecht komt (of al in terecht gekomen is :() en ik vind dat eeuwig zonde.
Het heeft me in ieder geval wel van de tweakers.net verslaving (tweakotine) afgeholpen, maar dit was nu niet echt de afkick-methode die ik voor ogen had :'(

Misschien dat een stemming onder t.net gebruikers een verandering van het mod systeem kan veroorzaken, terug naar het oude... zoals het vroeger was (bah, ik klink als een Republikein! :r )

ik heb gezegd... ik hoop dat ze hier op tweakers.net meer democratie hebben dan in Amerika!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik sluit mij volledig aan bij Chaos666.

Ik lees eigenlijk alleen de DPCHP nog maar...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Toch leuk om te lezen dat er veel meer mensen zijn dan het groepje dat regelmatig op dit forum zit die er zo over denken.

on-topic: inmiddels zijn de moderaties weer redelijk in orde. Cheetah had een onterechte troll en ik heb nog een paar ongemodde gemod.

off-topic: voor wie zich afvraagt waarom ik nog aardig veel op t.net zit: ik heb besloten maar weer met de auto naar het werk te gaan. Scheelt bijna 1,5 uur per dag. :)