Ik hoor iedere keer van kennisen en vrienden van "Wooooooow vette bak" enzo
Maar wil weleens weten wat buitenstaanders ervan vinden
En ook misschien voorstellen over hoe en wat nog erbij, anders enzo
Wat er sowieso nog bij komt zijn rounded cables UV sens, 2 x 10 cm uv ccfl, een fanguard voor mn rooie fan, een vlammetje
(nu is die fan nog open en aan de voorkant, dus moet opletten met mn tenen
) en er komt nog een Sunbeam Sound Activated module in, die verwacht ik binnenkort

Was met mn snuggere kop wel vergeten mn rgb fan aan de achterkant weer aan te sluiten toen ik dat ding weer in elkaar rommelde :\
Let ook aub niet op de wegwerking van de snoeren, dat is maar temp om er wat ruimte in te maken
Rood/Groen/Blauw

Rood/Oranje

Groen/Blauw

Hier nog net wel rgb fan aan de achterkant te zien, komt net om het hoekje gluren

Must have as a stoner

Als je goed kijkt zie je langs mn oranje/uv fan mn rgb psu fan

Mn fans zijn nu nog per 2 kleurtjes aan/uit te doen, maar als ik die sound module heb gaan groen en blauw daar erop en rood en oranje standaard aan (Discoooooo inferno baby)
Komt waarschijnlijk ook nog een DFI LANParty KT400a in, heb ik ook gelijk mn raid!
-
Iemand nog suggesties hierover? Eerlijk zijn hoor
Maar wil weleens weten wat buitenstaanders ervan vinden
En ook misschien voorstellen over hoe en wat nog erbij, anders enzo
Wat er sowieso nog bij komt zijn rounded cables UV sens, 2 x 10 cm uv ccfl, een fanguard voor mn rooie fan, een vlammetje
Was met mn snuggere kop wel vergeten mn rgb fan aan de achterkant weer aan te sluiten toen ik dat ding weer in elkaar rommelde :\
Let ook aub niet op de wegwerking van de snoeren, dat is maar temp om er wat ruimte in te maken
Rood/Groen/Blauw

Rood/Oranje

Groen/Blauw

Hier nog net wel rgb fan aan de achterkant te zien, komt net om het hoekje gluren

Must have as a stoner

Als je goed kijkt zie je langs mn oranje/uv fan mn rgb psu fan

Mn fans zijn nu nog per 2 kleurtjes aan/uit te doen, maar als ik die sound module heb gaan groen en blauw daar erop en rood en oranje standaard aan (Discoooooo inferno baby)
Komt waarschijnlijk ook nog een DFI LANParty KT400a in, heb ik ook gelijk mn raid!
-
Iemand nog suggesties hierover? Eerlijk zijn hoor
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 05:55 ]