Toon posts:

Webradio op laten starten bij boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet precies of ie hier goed is, maar ik ga er wel van uit.

ik mag graag naar Arrow Classic ROck luisteren op nederland.fm, en nou voreg ik mij af of ik dit tegelijk met windows op kon laten starten, zonder dat het in beeld komt? zeg maar op de achtergrond ofzo zonder ook maar een enkele handeling uit te voeren, mbv een script ofzo?

is dit uberhaupt mogelijk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wel handig om dan even wat meer details te geven he ;) Heb je al eens rondgezocht naar autoplay plugins/functies voor je mediaspeler ?

Er zijn is op www.winamp.com een plugin beschikbaar voor autoplay. Je zou dan bijvoorbeeld een snelkoppeling naar winamp in je startup dir kunnen zetten naar het programma zodat het automagisch opent.

Met media player moet het ook wel lukken denk ik :)
Arrow mag ik zelf ook graag luisteren :P
Beetje meer eigen initiatief had wel gemogen hoor ;) Lees o.a. Windows Operated Systems - Policy hierover ;) Voorts denk ikdat je topic beter op z'n plaats zou zijn in Software Algemeen i.p.v. Windows Operated Systems aangezien een mediaprogramma en bijbehorende plugins etcetera software is :) Zie dat je hier nog niet zo vaak hebt gepost. Welkom op GoT :)

[ Voor 30% gewijzigd door sanfranjake op 30-01-2004 02:52 . Reden: add ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad meer iets voor SA - en inderdaad is een beetje meer zelf proberen ook wel nodig (zie de linkjes hierboven :P )

Kijk naar het adres dat wordt afgespeeld (of ook goed: kijk in de broncode van het juiste frame op de website) en zet die mms://etc in een snelkoppeling. Zet de snelkoppeling in de startup folder en mediaplayer doet z'n werk. Zonder iets in beeld kan vast ook maar dan zal je even een ander programma moeten vinden zoals misschien winamp die meteen naar de tray kan minimaliseren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)