Mwagh, ik heb mijn monitor ook gewoon gespoten zonder deze uit elkaar te halen. Ik wist wat de risico's waren, en ik ben geen lichtboer, dus ik had geen zin in een klap. Gewoon zorgvuldig je beeldbuis afteepen, het voetje erafschroeven, de monitor vetvrij maken (anders krijg je lelijke plekken rondom de knopjes e.d.) en spuiten die handel.
Met die ventilatiegaatjes moet je wel ff oppassen, want anders spuit je direct op de printplaten en al die rommel wat in de monitor zit. Dat is op zich niet zo erg, maar als de monitor een beetje warm wordt krijg je een heerlijke chemische lucht in je kamer. Zorg dus dat je minimaal vanaf 30 cm. afstand spuit. Gewoon elke keer een dun laagje erbij spuiten, dat geeft ook het mooiste resultaat (zonder druipers), en dat geldt voor de hele monitor. Zorg ook dat je eerst naast je monitor spuit, en het knopje helemaal indrukt, en de spuitbus dán pas over je monitor haalt. Als je je spuitbus direct boven de monitor houdt en dan pas indrukt, krijg je vaak een paar van die dikke druppels mee.
Ik heb trouwens ook nog spuitlak gehaald en er een paar dagen later overheen gespoten, mijn monitor is lekker krasvast nu, én zwart!
Oja, ik heb het ledje ook overgespoten, ik werd helemaal gek van dat geknipper, zo kan een mens toch niet fatsoenlijk slapen als hij aan het downloaden is?
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 02-02-2004 03:06
]