Undeleten groot bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 16:33
Ik heb per ongeluk een groot videobestand (>15 GB) gedelete. Je krijgt dan een waarschuwing dat het niet in de prullenbak past en dat het permanent verwijderd wordt. Ik wil het bestand terughalen en heb daarvoor al drie tools gebruikt: Getdataback, virtual lab data recovery en Restoration. In alle gevallen wordt als grootte van het bestand 0 aangegeven en kan ik er niets mee. Volgens mij heb ik geen nieuwe data naar deze partitie geschreven. Is er nog hoop of ben ik het echt kwijt?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Poecillia schreef op 30 januari 2004 @ 00:20:
Ik heb per ongeluk een groot videobestand (>15 GB) gedelete. Je krijgt dan een waarschuwing dat het niet in de prullenbak past en dat het permanent verwijderd wordt.
Maar die waarschuwing heb je natuurlijk genegeerd ;)
Ik wil het bestand terughalen en heb daarvoor al drie tools gebruikt: Getdataback, virtual lab data recovery en Restoration. In alle gevallen wordt als grootte van het bestand 0 aangegeven en kan ik er niets mee. Volgens mij heb ik geen nieuwe data naar deze partitie geschreven. Is er nog hoop of ben ik het echt kwijt?
Was dit op een NTFS partitie? Ik kan via Google echt nergens informatie vinden..... Mocht je dit belangrijk genoeg vinden kan ik je iig aanraden de PC uit te schakelen; een andere hdd te halen en het hele zootje 1-op-1 te kopieren voordat er perongeluk alsnog iets overheen wordt geschreven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk dat je 'm wel kwijt bent dan ja :(

Ontrack easyrecovery pro toevallig geprobeerd ? Vind ik zelf een erg goede. Vindt heel veel terug. Ook wat andere programmas niet vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb je niet toevallig je data recovery proggies over die file heen geinstalleerd? oh hoe ironisch.

maar idd, easy recovery all the way
Mod-break:

*Knip*. Doe maar geen verwijzingen naar warez, zie ook je mail.

[ Voor 67% gewijzigd door F_J_K op 30-01-2004 09:37 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Poecillia - dit topic past beter in Software Algemeen - je bent op zoek naar een utility om je data te herstellen.

Heb je de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ hierover ook al gelezen?

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• apyss
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
PC inspector file recovery is mijn favoriet, al heb ik nog nooit een bestand van 15g geprobeerd terug te halen.

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:54

Hmail

Doet ook maar wat.

apyss schreef op 30 januari 2004 @ 12:36:
PC inspector file recovery is mijn favoriet, al heb ik nog nooit een bestand van 15g geprobeerd terug te halen.
Ja, ik ken PC inspector file recovery ook, heb ooit eens een harde schijf van 40g die door een grapjas geformatteerd was daarmee helemal terug gehaald...

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 16:33
Het is inderdaad een NTFS partitie. Uiteraard heb ik de recovery programs op een andere partitie gezet. Kan het zijn dat de werking van recovery programs beperkt wordt door de grootte van het bestand?

De FAQ heb ik ook gelezen....

[ Voor 8% gewijzigd door Poecillia op 30-01-2004 21:56 ]

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Als je met GetData back geen resultaat hebt is het einde file. Je hebt pech.

GetDataBack is voor di soort handelingen het beste wat er is.

http://www.hroling.nl

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 21:34

radial

Watch out

Heb je "File Rescue Plus" al geprobeerd? die gebruik ik als er toevallig eens iets verwijderd wordt wat niet had gemogen.

Files van 4 jaar oud zijn zelfs nog terug te vinden alleen onder ntfs zal niet alles meer terug te vinden zijn.

20xSF170s - ozo

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 14:50
Ik heb nu net PC inspector file recovery gebruikt , en tot nu toe werkt
het goed . Was 80 gig aan Mp3/Games/foto's/films kwijt .
En ook veel persoonlijke data (word files etc..)
Ik was dood zoek kan je begrijpen , kan geen toegang meer kregen tot
de schijf . maar kan nu alles over zetten naar een andere schijf .

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er is op GoT meer dan genoeg over dit onderwerp te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.