XSL : juiste forum of niet ?
iig, ik ben sinds een paar dagen met XSL aan het stoeien, ik weet niet of ik zo de goede kant op ga, misschien dat jullie een oplossing hebben :
Wat ik probeer te bereiken is op de lijn van de >>>>> een vergelijking te doen met de vorige sibling, is @stepMethod anders dan huidige, dan moet hij het stukje html laten zien, anders niet.
Er gaat iets fout aangezien hij nu iig nooit voldoet.
Any ideas ?
iig, ik ben sinds een paar dagen met XSL aan het stoeien, ik weet niet of ik zo de goede kant op ga, misschien dat jullie een oplossing hebben :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <xsl:for-each select="//z:row">
<xsl:if test="@stepMethod='NORMAL'">
>>>>>>>>>>>>>>>>>> <xsl:if test="@stepMethod!='//preceding-sibling::@stepMethod'"> <<<<<<<<<<<<
<h3 style="background:#00FF00;border: 1px solid #999999;padding:4px;">NORMAL</h3>
</xsl:if>
<xsl:if test="@stepMethod='4Y'">
<h3 style="background:#FFFF00;border: 1px solid #999999;padding:4px;">4-EYES - ALWAYS</h3>
<xsl:if test="@stepMethod='4R'">
<h3 style="background:#FF0000;color:#FFFFFF;border: 1px solid #999999;padding:4px;">4-EYES - NOT IN ADW</h3>
<h5><xsl:value-of select="@stepText"/></h5>
</xsl:for-each> |
Wat ik probeer te bereiken is op de lijn van de >>>>> een vergelijking te doen met de vorige sibling, is @stepMethod anders dan huidige, dan moet hij het stukje html laten zien, anders niet.
Er gaat iets fout aangezien hij nu iig nooit voldoet.
Any ideas ?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 00:18 ]