Ik heb mijn soundblaster audigy via de digitale uitgang aangesloten op mijn Yamaha RX-V640RDS met een 3.5mm - 2 RCA kabel aangesloten op de cd-digital in (was de enige met RCA digital in.. maar het geluids wat ik nu krijg (wel over all speakers) is erg zacht bij het afspelen van een dvd via powerdvd.. de instelling veranderen naar spdif (in powerdvd) zorgt ervoor dat ik haperend geluid krijg en ook niet hard..
Verder schakeld de versterker niet automatisch over naar DTS en blijft hij gewoon staan op de instelling waarop hij staat terwijl hij normaal automatisch overschakeld.. wat doe ik verkeerd? gebruik ik de verkeerde kabel? in de winkel wisten ze niks van SPDIF kabels af en zo waar zou ik de goede kunnen kopen als ik de verkeerde heb en welke moet ik dan hebben..
Verder schakeld de versterker niet automatisch over naar DTS en blijft hij gewoon staan op de instelling waarop hij staat terwijl hij normaal automatisch overschakeld.. wat doe ik verkeerd? gebruik ik de verkeerde kabel? in de winkel wisten ze niks van SPDIF kabels af en zo waar zou ik de goede kunnen kopen als ik de verkeerde heb en welke moet ik dan hebben..