Toon posts:

WD 1600 JB bij de Vobis Tilburg

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even de FAQ doorgeskimmed, en kon niets vinden over het plaatsen van tips mbt leuke koopjes.....als het toch tegen de policy is, alvast mijn excuses.

Paar uurtjes geleden heb ik bij de Vobis in Tilburg een Western Digital HD gekocht voor een prikkie (relatief gezien dan he).

Het gaat om een WD1600JB (7200 RPM, 8 MB Cache, P-ATA).
De prijs is € 109,-.

Voor iedereen in de omgeving Tilburg die nog een snelle en redelijk stille 160 GB HD wil, de actie duurt volgens het krantje t/m 31 jan. Heeft volgens mij te maken met de recente opening.....

Dit is geen Spam trouwens (ik gun de Vobis eigenlijk niks....aangezien het een kutwinkel is).....maar wel een leuke tip leek me, aangezien de laagste prijs in de pricewatch € 113 is :) pricewatch: Western Digital WD1600JB, 160GB (7200rpm, ATA100, 8MB)

Verwijderd

op alternate staat ie ook voor 109, en de sata voor 119. :)
www.alternate.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dat wist ik niet...stond niet in de pricewatch. Maar een ander voordeel voor mij was dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen nu, dat was ik er vergeten bij te zetten. Aangezien er geen goedkope winkels zijn hier in Tilburg e.o. (Normaal zijn Vobis/Dynabyte/Asci altijd stikduur), moet ik altijd alles bestellen via het Internet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:)

Dit topic is gesloten.