M55 schakelt uit na opladen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 00:13
Toen ik pas mijn M55 heb ik hem meteen naar een nieuwe firmware geflasht etc. Er is echter iets mis gegaan waardoor ik genoodzaakt was om een eeprom te downloaden en deze erop te zetten.

In dit eeprom stonden de verkeerde batterijparameters en daardoor heb ik dus dit probleem. Nadat de telefoon helemaal volgeladen is schakelt hij zichzelf uit.

Is er iemand met hetzelfde probleem en misschien een oplossing?

BTW, als er iemand is die mij een backup kan bezorgen van de batterijparameters (volgeladen m55, fw11) zou ik erg blij zijn. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Het flashen is bij Siemens geen probleem, dat is vrij beschikbaar via hun site. Ga er dan ook vanuit dat je support kunt krijgen als het fout gaat. Het is daarom ook niet slim om zelf allerlei obscure EEPROM images te gaan flashen...want nu ben je zeker de garantie kwijt.

Aangezien deze EEPROM images ook niet beschikbaar worden gesteld door Siemens, zijn ze in princiepe illegaal. In ieder geval willen we ze niet op GoT hebben.

Daarnaast is het zo dat waarschijnlijk elke EEPROM telefoon-specifiek is, en dat je dus niet de eeprom van een andere kunt gebruiken.

Dit topic is gesloten.